*1*

83.6K 1.5K 2.1K
                                    

Bilinmeyen Numaradan SMS

Bilinmeyen N: Merhaba Jungkook

Jungkook: Merhaba

Bilinmeyen N: Beni Hatırladın mı?

Jungkook: Seni tanıdığımı bile sanmıyorum?..

Bilinmeyen N:

  Peki Şimdi Hatırladın mı tatlım?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Peki Şimdi Hatırladın mı tatlım?..

Jungkook: 😳😳...

Jungkook: Eski Daddy...Cidden bu sen misin?..

Bilinmeyen N: Ahh beni hala hatırladığına sevindim eski bebeğim..

Jungkook: Yine ne istiyorsun!? SÜRTÜK

Jungkook İsiminizi "Eski Daddy" Olarak değiştirdi

Eski Daddy: Sürtük? Ama Babacığın çok kırıldı..

Jungkook: Umrumda mı?..

Jungkook: BENİ SADECE O SİKTİĞİMİN PENİSİNİ İNDİRMEK İÇİN KULLANDIN, DAHA NE İSTİYORSUN!?

Eski Daddy: Seni istiyorum..Seni çok özledim..Lütfen bana geri dön..Bir daha öyle bir hata yapıycam..Seni altıma alacak kadar çok özledim Bebeğim..😈

Jungkook: Sen sadece Sex peşinde olan bir insansın! Benim Hayatımda Ne Daddy Ne babacık ne de Kim taehyung var!

Eski Daddy: Öyle deme ama bebeğim..

Jungkook: Eğer beni cidden sevseydin sikip köşeye atmazdın. Ve eyer pişmansan niye daha önce yazmadın!!! Neden??

Eski Daddy: Beni unuttuğunu sanıyordum..Ama hiç bir şey için geç değil demi.Hadi güzel bebeğim dön bana..

Jungkook: Maalesef çok geç Tae..Sevgilim var..

Aslında Jungkook Yalan söylüyordu sevgilisi filan yoktu ama öyle demek istemişti. Hala Tae yı seviyordu fakat güvenemiyordu..

Eski Daddy: Sevgilin mi var?..ONU SİKERİM SEN SADECE BENİMSİM BENDEN BAŞKASI SANA DOKUNAMAZ SANA DOKUNAN ELLERİ KIRARIM!!

Jungkook: Sen beni çoktan kaybettin Kim Taehyung..Artık benim senle işim yok..

Eski daddy: Saçmalama Güzelim. Lütfen..

Jungkook: Benim Hayatımda artık sen yoksun. Bensiz nasıl yaşıyordun öyle yaşa..

Eski daddy: Kimse senin gibi zevk vermiyor lütfen..

Jungkook: SİKTİR PİÇ!

Eski daddy çevrimdışı
Jungkook çevrimdışı

(Yeni hikayeyi nasıl buldunuz? Sence nasıl devam edeyim?..😘)

Daddy\\Taekook••Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin