*7* {Final}

45.7K 961 1K
                                    

Ama o beklemeyi seçti. Küçük bebeğine kıyamazdı.
Telefonunu alıp instagram'da dolaşmaya başlamıştı ki uykulu uykulu merdivenlerden aşağı inen Jungkook'u gördu.

"Günaydın minik uykucu"
"Günaydın babacık"

Birden Taehyung'un gözleri kocaman açılmıştı. Jungkook ise ağzını eli ile kapatmıştı.

"Pardon alışkanlık öylece çıktı"
"Sorun değil, hatta hoşuma bile gitti"
"İki dakka yavşama bak cidden iki dakka zor değil"
"Deniycem. Onu bunu bırakta kahvaltıya hadi"
"Hmm..benim için demek. Tşk ederim"
"rica ederim"

Ve birlikte masaya oturup kahvaltılarını yapmaya başlarlar. Birlikte gülüyor ve lezzetli kahvaltılarını yapıyorlardı.

Herşey eskisi gibiydi. Ama bu çok uzun sürmedi.
"Artık kalkmam gerek tae, herşey için çok tşk ederim tekrardan"
"Rica ederim kookie"

Jungkook sofradan kalkıp kapıyın oraya gidip montunu ve ayakkabılarını giyinmişti.
sonra saçlarını düzelterek "Hoşçakal tae" demişti.
Taehyung dayanamayıp Jungkook'u belinden kavrayıp dudaklarına yapışmıştı.

Jungkook itmemişti. Karşılık vermişti 1 saniye bile düşünmeden. Yıllar geçtiği için yılların hasretini çıkarıyorlardı öpuşurken.

Biraz öpuştukten sonra Taehyung Jungkook'un güzel ve tatlı dudaklarından ayrılmıştı.

"Beni hala seviyor musun?"

"Evet"

"O zaman yine benim olur musun?"

"Evet ama bir şart ile"

"Nedir bebeğim"

"Beni bu sefer kullanmayacaksın!"

"Söz"

"Seni seviyorum"

"Bende seni"

Çok sıkı birbirine sarılırlar. Ve o günden sonra herşey çok iyi geçmişti. Ve hiç bir şeyin onları üzmesine izin vermediler.




~Son~


Bu hikaye de böyle bitti :) Bu kitaptan sonra yine Taekook yapmayı düşünüyorum. Ve bu sefer "UZUN" bir kitap yapacağım. 20 veya 30 bölümlük. Yapmaya çalışacağım❤️ Yeni kitap çıkana kadar kendinize iyi bakın❤️

Daddy\\Taekook••Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin