Eski daddy: Jongkok ölujorum be şenikm için
(Jungkook öluyorum be senin için)Jungkook: Efendim?
Eski Daddy: KEOOONN KKKUUNNGGKKOOKKJungkook: Taehyung?..iyi misin
Eski daddy: Oouyğğkk
Jungkook: Taehyung! İyi misin. Lütfen doğru dürüst yaz. Nerdesin ve iyi misin?..
Eski daddy: aaaaa biki nehi heral etkis
(Ooo biri beni merak etmiş)Jungkook:
Sen içtin mi?
Eski daddy: Ohh yeeesssss
Jungkook: Anlaşılıyor zaten! Hemen eve gidiyorsun!
Eski daddy: BONONEE (Banane)
Jungkook: Anlaşıldı. Ben geliyorum! Nerdesin resim veya konum at!
Eski daddy: Konum: **** Barı
(Görüldü)Jungkook neden böyle bir şey yaptı neden o şimdi gidiyordu? Sıcacık yatağından zorla kalkıp dolabının önüne gitti. Dolabını açtı ve bakınmaya başladı "Of ben şimdi ne giycem"
Bir kaç dakika kıyafetlerle bakıştıktan sonra bir siyah kot pantolon. Sonrasında sadece beyaz ve detayı olmayan bir tişört giyidi ve aynayın karşısına geçti.
Saçlarını biraz dağıttı, ve kendine bir baştan aşağı baktı. Aslında Sadece Taehyung'u evine bırakmaya gidiyordu ama neden bu kadar özendiğini kendi de bilmiyordu.
Eskiden ilişkileri olduğu için evlerinde gelip gitmeler de olduğu için evlerini biliyorlardı tabiki o yüzden buna endişe duymaya gerek yoktu.
Ayakkabılarını giyidi ve telefonunu cebine koydu ardından evden çıktı. Arabasına doğru hızlı adımlarla ilerlerken telefonuna bir mesaj geldi.
Ama umursamamıştı. Hızlıca arabasına bindi ve arabayı çalıştırarak taehyung'un olduğu bara doğru sürmeye başladı arabasını.
(Biraz randome gidiyorum ama olsun 😂 🖤😘)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy\\Taekook••
PertualanganCidden Daddy'ni hatırlamıyor musun? Ama Daddycığın seni özledi, Altına alacak kadar çok özledi. {Düzenlendi: İyice soft'a bağladı fic haberiniz olsun dıekıde} {Smut Uyarısı 18+}