~Final yapayım mı?
PinkPrinceJinnie: beni seviyormusun Minnieeee?~
LolipopSooMinnie: tabiki seviyorum aşkım <3
PinkPrinceJinnie: kanıtla!
LolipopSooMinnie: ne nasıl kanıtlayayım?
PinkPrinceJinnie: hmm.. şimdi evime gel veee... beni öp
LolipopSooMinnie: ohaa nasıl geleyim Hyunjin? Ev çok uzak
PinkPrinceJinnie: tamam o zaman ben geliyorum :)
LolipopSooMinnie: neee?
PinkPrinceJinnie Offline
LolipopSooMinnie: Hyunjin?
LolipopSooMinnie: geliyormusun?
LolipopSooMinnie: içeriye almam kalırsın kapıda
Soomin yatağında uzanırken kapı çalar. Hyunjin olduğunu biliyordu ve benim onu öpmem için geldiğini de biliyordu. Soomin oflayarak kapıya doğru gitti ve kapıyı açtı. Karşısında ona 32 dişini göstererek gülümseyen Hyunjin vardı. Soomin ona öylece bakıyordu.
"Beni içeri almıyacakmısın sevgilim?"
"Bir düşüneyim" dedi ve düşünür gibi yapmaya başladım.
"Tabiki de..." dedi ve kafasını kaşıdı.
"Hayır" bunu söylerken Hyunjin'in gülümseyen yüzü düşmüştü.
"Yaa neden?"
"Kusura bakma ama, ben sırf öpülmek için evime gelen sevgiliyi eve almam" Hyunjin somurtarak konuşmaya başladı.
"Sevgilin küstü sana" dedi kollarını birbirine dolayarak. Soomin ise onun bu haline sadece gülmüştü.
"Tamam geç hadi" dedi elini geçmesi için işaret yaptı.
"Yok. İstemiyor. Hıh" dedi triplere girerek Hyunjin. Soomin ise ona göz devirdi. Ama Hyunjin yine Soomin'e dönerek konuşmaya başladı.
"Ama.. belki bana bir öpücük verirsen gelebilirim"
"Off tamam" dedi ve ayaklarını kaldırıp, Hyunjin'in boyuna yetişmeye başladı. Tam yanağından öpecekken Hyunjin kafasını çevirdi ve böylece dudağından öpmüş oldu. Soomin'in gözlerin yerinden çıkacak gibiydi. Hyunjin'den ayrıldıktan sonra şikayet etmeye başladı. Ama Hyunjin sadece sırıtıyordu.
"GİT HYUNJİN GİT" dedi Soomin bağırarak ve Hyunjin'in yüzüne kapıyı çarptı. Gerçekten çok utandığı yanaklarından belliydi ve kendi kendine sırıtıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕀'𝕞 𝕡𝕝𝕒𝕥𝕠𝕟𝕚𝕔 𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕞, 𝕙𝕖 𝕚𝕤 𝕥𝕠 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖 𝕖𝕝𝕤𝕖. [✔]
FanfictionLolipopSooMinnie: ben seni kalbime gömdüm, sense beni toprağa gömdün Hyunjin! Stray Kids Hwang Hyunjin {✩} © Tüm haklar Hyunjin'in yakışıklılığında saklıdır.