1 глава

9 1 0
                                    

24 юни 1984 г.

С

къпо дневниче,

Името ми е Лора Палмър и преди малко, само преди три минути, аз тържествено навърших дванайсет години! Днес е 24 юни 1984 г. Денят за мен е прекрасен! Ти беше последния подарък, който получих. С нетърпение очаквах да се кача горе , да ти разкажа за себе си и моето семейство. На теб ще се доверявам най-много. Обещавам да споделям всичко, което се случва, което чувствам и желая. И всяка своя мисъл. Има неща , които не бих казала на никого. Обещавам да ги казвам на тебе.
  
   И така - като слязох за закуска днес сутринта, видях,че мама е окичила със знаменца цялата къща, а татко си е сложил палячовска шапка и надува разтягаща се книжна свирка. Така се смяхме с Дона, сякаш никога нямаше да спрем!
  
  Дона е най-добрата ми приятелка в целия свят. Фамилното и име е Хейуърд, а баща и , доктор Хейуърд, е помогнал да се родя на белия свят точно преди дванайсет години! Просто не ми се вярва, че това се е случило. Мама се разплака на масата и каза, че докато се усетя, ще бъда вече жена. Как не. Сигурна съм, че ще минат години, преди да имам менструация. Мама е луда , щом смята,че ще порасна за нула време, особено след като продължава да ми подарява плюшени играчки за рождените дни!
    
     Днес всичко мина както ми се искаше - бяхме само с Дона, мама и татко. И с Юпитер естествено. Юпитер е моят котарак. Закусвахме палачинки с шоколад- любимите ми палачинки!
 
    Дона ми подари блузата от витрината на магазина "Хорн" . Знам , че самия я е купила, понеже дълго време спестяваше всичките си джобни пари и не искаше да ми каже защо го прави. По-красива блуза не съм виждала! От бяла коприна, цялата избродирана с розички, но не чак дотам , че да развалят вида ѝ. Върховна блуза! За рождения ден на Дона и аз ще ѝ направя някакъв изключителен подарък.

    Братовчедка ми Маделин, която за по-кратко наричаме Мади , пристига утре и ще ни гостува цяла седмица. Аз, тя и Дона ще си построим укрепление край гората и ще лагеруваме там , ако мама ни позволи. Зная , че татко няма да се възпротиви - той обича гората не по-малко от мен. Веднъж сънувах ,че татко ни премества в къща пакетче в гората и пред прозореца на спалнята ми има високо дърво с гнездо на две пойни птици.

    Ще се върна след минутка , скъпи дневника. Татко ме вика да сляза долу. Бил ми приготвил изненада! Ще ти разкажа всичко, когато се върна!
                           
                           С любов: Лора

Lоra Palmer's the secret diaryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz