24 юни 1984 г. , по-късно
Скъпи дневнико,
Никога , никога няма да ми повярваш какво се случи току-що! Слязох долу, татко помоли двете ни с мама да се качим в колата и да не го питаме къде ни води . Разбира се, мама задаваше въпроси през цялото време. Не се подразних , защото се надявах, че татко ще се изпусне , но това не стана. Мълчах, за да не разваля изненадата . Когато спряхме пред конюшните "Брокън Съткъл" , аз се досетих : татко ми беше купил пони ! Дневнико, понито е толкова красиво , не съм и мечтала за такова красиво конче! На цвят от светло червеникавокафяво до тъмнокафяво, а очите му са големи и добри. Когато го видя , мама просто не можеше да повярва и взе да пита татко как е успял да уреди всичко, без някой да разбере. Татко обясни , че ако ѝ бил казал, нямало да е истинска изненада , и е прав.
Мама едва не получи разрив на сърцето, когато ме видя под краката на понито - надничах да проверя дали е момче , или е момиче . Един поглед ми беше достатъчен , за да разбера , че е момче .Да не би за пръв път да виждах такова нещо?
М
ама напразно си въобразява , че добре познава своето момиченце , нали така?
Но да се върна към понито. Реших да го кръстя Трой, като понито от фотоалбума на мисис Ларкин . Зипи , който работи в конюшната , каза че ще изпише името ТРОЙ с големи букви на табела и ще я окачи отпред, та всеки да я вижда. Трой е още много малък за яздене , но след два месеца ще мога да препускам с него из полето! Днес го разходих и му дадох моркови ( татко беше сложил моркови в багажника), както и бучка захар , която пък взех от Зипи. На Трой му беше много приятно. Преди да си тръгнем, аз му прошепнах, че ще се видим утре и ще разкажа всичко за него в дневника си. С нетърпение очаквам да го покажа на Дона . Щях да забравя - и Мади ще го види!На връщане татко каза , че аз и Трой сме родени на една и съща дата и че когато някой, който обича коне, получи пони, той дели всичко с него. Така че честит рожден ден и на Трой!
Радвам се, че не знам от къде се появи - така изглежда, сякаш ми го пратиха Небесата, сякаш е само мой.
Както и да е. Дневнико, утре е голям ден , а днес ще спя много добре - ще сънувам Трой и времето, което ни предстои да прекараме заедно. Аз съм най - щастливото момиче на света.
С любов: ЛораP.S. Надявам се, че тази вечер БОБ няма да дойде.
أنت تقرأ
Lоra Palmer's the secret diary
أدب المراهقين"Нали знаете онова чувство, когато сънувате лош сън, как сърцето ви препуска и иска да излезе от гърдите ви?. А някога чували ли сте какво е да се опитват да ви убият в съня ви и то наистина да се случи?! Ще разберете като прочетете.