Rozdział 6
Po prostu skinął głową. Wkrótce stała przed wielkim butikiem. Szeroka szklana witryna była oświetlona w elegancki sposób. Jungkook wszedł przed dziewczyną. Z klasą tak, jak myślała, kiedy weszła do środka. Podłoga z czarnego marmuru pozwalała świecić światłu. Srebrne ściany sprawiły, że było jeszcze lepiej.
Czarnowłosa kobieta w jaskrawoczerwonej sukience przywitała dziewczynę swoim imieniem, a na jej ustach pojawił się uśmiech. Rozejrzała się dookoła, a koronkowa, skąpa sukienka wpadła Lili w oko. Była raczej krótka, ale wycięcie w szpic na szyi był tak dobrze ułożony. Kiedy przyjrzała się jej bliżej, zobaczyła cenę.
6.000 $
Dwukrotnie większe oczy szybko przywróciła. Nie miała jednak pojęcia, że Jungkook widział, jak na nią patrzyła. Jungkook wykonał mały gest głową do kobiety.
- Będziemy tam. Wybierz dla niej coś ładnego i eleganckiego. Uhhh... Weź też tę sukienkę.
Kobieta w czerwieni spojrzała na Lilianę z politowaniem. Najwyraźniej nie uważała jej za wystarczająco idealną dla Jungkook'a. Przewróciła jednak oczami. Kiedy zauważyła, że Jungkook zaczyna oglądać skąpą sukienkę, pokręciła głową.
- Nie... Jung~... Panie Jeon... Nie musisz. Po prostu się rozglądałam.
JungKook zachichotał na słowa dziewczyny.
- Lilia, mogę kupić ci wszystko, co chcesz.
Zamknęła oczy i westchnęła.
- Nie... Zdam się na Pana, włożę wszystko co będziesz chciał, ale proszę, nie przesadzaj.
Brwi miał zmarszczone.
- Naprawdę nie chcesz tej sukienki?
Była piękna, ale nie chciała jej. Wszystko, co kupił, pogrzebałoby tę godność, którą pozostawiła jeszcze głębiej. Pokręciła głową.
- Nie... - obserwował dziewczynę z zainteresowaniem.
- Dziwne. - mruknął.- Ale i tak to kupuję.
Próbowała nie przewracać oczami i nie syczeć.
- Dlaczego?
Pokój, do którego weszli, był całkowicie biały. Odsuwając na bok wielką kanapę, Jungkook uniósł brew.
- Nie przesłuchujesz mnie tak. Wiem, że ci się podoba i będzie to jak każda inna rzecz, którą kupię.
Chciał i to zrobił. Tak to działało dla pana Jeona. Dlaczego coś, co lubi, miało mieć dla niego znaczenie?
C.D.N.
6.000 $ - (w przeliczeniu) 23 709,66 zł
CZYTASZ
D a d d y | Lilkook |
RomanceNajlepsza uczennica, zawsze wysokie oceny. Szkoła wyższa nie była dla niej snem... Tyle że nie miała dość pieniędzy. Jej rodzice nigdy nie zarabiali kokosów, więc dosłownie dbali tylko o siebie. Jej szef zachowywał się jak kutas w stosunku do niej...