Meeting Leo

290 27 3
                                    

-fordítás-

"Percy kééérleeek" könyörögtél idősebb testvérednek.

"Figyelj, T/N! Nem engedélyezem! Túl fiatal vagy még, hogy randizz!" válaszolt.

"Percy, 16 éves vagyok! Nem vagyok többé gyerek! Kérlek, Percy!" kérlelted tovább.

"Nem, nem, nem és nem!"

"Kibírhatatlan vagy, Percy!" kiáltottad, és kisétáltál a kabinodból.

Rossz hangulatban voltál, ezért úgy döntöttél, hogy sétálsz egyet az erdőben.

Percy tudta, hogy tetszik neked Leo, de nem akart bemutatni neki. Mi a fene lehet a baja? sóhajtottál.

Találtál egy helyet, a közelben egy óriási fával, majd olvasni kezdtél.

Lépteket hallottál magad mögött, és megijedtél, mert fogalmad sem volt, ki lehet az!

"Ó, köszönöm istenek! Te el tudsz engem bújtatni, drágaságom!" a hang mögüled jött.

Mielőtt megnézhetted volna, ki is az, egy csomó Afrodité-kölyök rohant feléd.

"Hol van Leo, T/N!" kiabálta Piper.

"Honnan tudjam, Pipes?" válaszoltad.

"A fenébe! Tovább, hölgyeim!" kiáltott fel, mielőtt elviharzott.

"Kösz, hogy nem buktattál le, T/N" megfordultál, és láttad Leot egy fa tetején. Nagy valószínűséggel őt hallottad korábban.

Ez volt az első eset, hogy hallottad őt beszélni. A hangja mélyebb volt, mint amire számítottál.

"Leo! Mit műveltél?" kérdezted, kissé elpirultan.

"Talán elloptam az Afrodité-kabin tv-jét, és beállítottam, hogy a horror film csatornát adja" nevetett.

Lenyűgöző nevetése volt.

"Azt hiszem, ma veled fogok lógni egy ideig. Nem szeretnéd ma meghalni" mondta Leo.

"Uhm, uh, oké" csak ennyit tudtál mondani.

"Szóval, mit olvasol?" kérdezte, közelebb érve hozzád.

"Könyvet" érkezett a szarkasztikus válaszod.

"Még szemtelen is! Amúgy, örülök, hogy végre megismerhetlek"

"Aha, téged is amú-" kezdted, de Leo közbevágott.

"Ó, baszki! Az Afrodité-kabint hallom! Nincs idő elbújni! Figyelj, T/N! Ne ijedj meg!"

"Micsoda? Miért?" kérdezted.

"LEO VALDEZ, HALLAK ÁM! NAGYON NAGY SZARBAN VAGY!" hallottad, ahogy Piper éppen ordítozik.

Ahogy láthatóvá vált, Leo megragadott, és úgy helyezett téged, hogy az ölében ültél.

"Ööö...mit művelsz, Leo?" kiáltottad.

"Ne akadj ki, T/N!"

És akkor megcsókolt. Visszacsókoltál, de egy kicsikét sokkos állapotban. Hallottad, ahogy Piper ledöbben, ahogy Leo a földre húzott, és a nyakadat kezdte csókolgatni. Mielőtt újra a szádon csókolt volna meg, egy apró nyögés hagyta el az ajkaidat. Leo ekkor megállt, hogy kicsit több levegőhöz jusson. Piperhez fordult, majd megvonta a vállát.

"Piper, meg tudnál ölni kicsit később? Éppen elég elfoglalt vagyok ezzel a különleges lánnyal" Leo mondta feléd mutatva, aztán ismét megcsókolt.

"Ahhhw, ez annyira aranyos!" mondta az összes Afrodité-gyerek mielőtt elmentek és elkezdtek arról beszélni, hogy mennyire shippelnek kettőtöket.

"Valdez, mi a franc?!!" kiabáltál rá, miközben ő még mindig rajtad feküdt.

"Nem akartam meghalni, és meg is akartalak csókolni. Úgyhogy megtettem mindkettőt" válaszolt.

"Leo, nem kértem, hogy megcsókolj! Komolyan mondom, mi a fene?!" mondtad.

"Hát, egy kicsike csóknak indult, de aztán nagyon belejöttél, T/N. Nem az én hibám, hogy visszacsókoltál!" válaszolt, te pedig az eddiginél is vörösebb lettél. Nem tudtam elhinni, hogy a kiszemelted megcsókolt, te pedig rákiabáltál.

Leo felállt, és a kezét nyújtotta feléd, mielőtt megfordult, és elkezdett sétálni.

"Sajnálom, T/N! Többet nem fordult elő, azt hiszem, hiba volt" motyogta.

"Leo, várj!" futottál utána.

Nem szólt semmit.

"Az Afrodité-kabin azt fogja mondani mindenkinek, hogy járunk!" kiáltottad.

"Hát...ez volt a terv" sóhajtott.

"Terv?" kérdezted.

"Meg akartalak csókolni, és azt akartam, hogy lássák, T/N! Nyilvánvalóvá tettem, hogy kedvellek, és te vissza is csókoltál, most meg dühös vagy rám!" kiabált, miközben a haja lángra kapott. Elhessegette a lángokat, és miután a dür elhalványult, nagyon szomorúnak tűnt.

A kabinok közelében mindenki titeket bámult.

"Igaz, hogy ti ketten együtt vagytok?" kérdezte Annabeth.

"Ööö, n-" mielőtt ideje lett volna befejezni, a tarkójánál húztad magadhoz egy csókra. Ő megfogta a derekad, és közelebb húzott, aztán elengedett és döbbenten nézett rád.

"Azt hiszem, igen" vigyorodott el, mielőtt kéz a kézben elsétáltatok.

Leo Valdez one shotsWhere stories live. Discover now