The shower situation

295 25 11
                                    

-fordítás-

Poszeidón lányaként és Percy féltestvéreként nem voltál túl rendes ("takaros"), így amikor Connor jött ellenőrizni a szobát, pánikoltál. Percy nem volt ott és a szoba merő rendetlenség volt.

Ezáltal a ti kabinotok volt a legrendetlenebb és aznap rátok maradt a hideg zuhany.

A Kilences bungaló majdnem olyan rendetlen volt, szóval Leonak is szembe kellett néznie a hideg vízzel.

"Hát, Napsugaram, úgy látszik halálra fogsz fagyni" megfordultál, ahol Leo Valdez vigyorgott rád.

"Ahogy te is, Valdez" válaszoltál.

"Hahaha, sajnálom, cukipofa, de nem. Én túl tüzes vagyok a hideghez!" nevetett.

"Hogy...Leo hogyan nem fogsz fázni?" nyögtél fel.

"Lángra lobbanok...úgyhogy, mikor fázom lángra kapok és a víz így meleg, nem fagyos. Jó szórakozást a zuhanyzóban!" azzal elrohant.

IDŐUGRÁS, MERT YOLO

Épp ebédeltél és egyedül ültél az asztalodnál, amikor észre vetted, hogy Leo téged néz. Elpirultál, viszont abban a pillanatban remek ötleted támadt.

Ebéd után magaddal rángattad Leot az erdőbe, és alkut kötöttél vele.

"Figyi, Valdez, megteszek mindent, ha megengeded, hogy veled zuhanyozzak...Utálom a hideget, és te segíthetsz nekem. Ne is gondolj semmi olyanra! És csak akkor, ha fürdőnadrágot viselsz! Utálom a hideget és te meleggé tudod csinálni, nagyon kérlek Leo!" könyörögtél.

"Mit kapok cserébe?"

"Akármit, ameddig az nem olyan" válaszoltál döbbenten, mert fontolgatta az ajánlatodat.

"Mit szólsz egy csókhoz T/N? És nem arcra" vigyorgott rád, te pedig elpirultál.

"Ugh, rendben! De csak a zuhany után!" és ezzel elszaladtál.

Már majdnem itt volt az ideje a zuhanynak, te pedig felvetted a legkevesebbet mutató bikinid mielőtt a zuhanyzók felé indultál.

Leo a padon ült odakint, önelégült arckifejezéssel. Ez volt az első alkalom, amikor igazán vonzónak találtad őt.

"Hé, T/N! Készen állsz?" kérdezte.

"Aham..." válaszoltál elpirulva, ahogy felállt. Egész jó kockái voltak a hasán, és azon kaptad magad, hogy végignéztél rajta. Ne bámuld már Leot! mondtad magadnak.

Ahogy a kabinba értél, a hideg víz ömleni kezdett, de amint Leo belépett melléd, azonnal meleg lett.

Öt percen belül Leo befejezte a hajmosást, és kifefelé kezdett sétálni.

"VALDEZ, NE HAGYJ ITT! MEG FOGOK FAGYNI!" sikítottad, megragadva a karját.

"Azt egy szóval nem említetted, meddig maradjak...Amúgyis, én elmegyek, de te még lógsz nekem azzal a csókkal, T/N"

"Leo" kezdett vörösödni az arcod "két csókért maradnál?"

Leo haja lángolni kezdett, amikor majdnem odarohant hozzád. "Ezt egy igennek veszem" motyogtad.

Miután végeztél, egy törülközőt csavartál magad köré. Leo teljesen száraz volt, de hát Poszeidón lányának lenni nem azt jelentette, hogy gyorsabban száradsz. Amúgy sem voltál olyan erős, mint Percy.

Remegni kezdtél, amíg nem éreztél erős, meleg karokat a derekad köré fonódni.

Leo közel húzott magához, a füledbe motyogva kis semmiségeket.

Az arcod egészen élénk vörössé változott. Leo elengedett, ameddig szembe nem fordultál vele, és az arcod a keze közé vette.

"Tartozol nekem valamivel" mondta.

Mielőtt válaszolni tudtál volna, Leo ajkai összeértek a tiéddel. Puhák voltak és melegek. Kezét a derekadra csúsztatta, és közelebb húzott, ezzel elmélyítve a csókot. A kezeid a nyaka köré kulcsoltad és játszani kezdtél sötét barna tincseivel.

Közelebb húzott, ahogy a nyelve végigsimított az ajkadon, engedélyt kérve a belépésre. Megadtad az engedélyt, és az egész átfordult egy csókcsatába. Folytatódott volna tovább is, de egy döbbent zihálást hallottál, amit az követett, hogy valaki kiabálni kezdett.
"LEO VALDEZ SZÁLLJ LE A KISHÚGOMRÓL!" megszakítottad a csókot, és Leo szemébe néztél, akinek majdnem olyan piros volt az arca, mint neked. Megfordultál, hogy meglásd a rohadt dühös Percyt, és a vigyorgó Annabetht és Pipert.

"A SHIP VÉGRE ÖSSZEJÖTT! PERCY, HAGYD ŐKET! ÉN ANNYIRA TUDTAM, HOGY EGYÜTT LESZNEK!" kezdett kiáltozni Piper.

"Ez nem az aminek látszik, Percy"

"Hát annak látszott, hogy Leoval smárolsz a zuhanyzóban!!"

Ezzel Percy megragadott, és a másik irányba kezdett veled sétálni. Még hallottad, ahogy Leo utánad szól:

"Még mindig jössz nekem eggyel, T/N!"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 13, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Leo Valdez one shotsWhere stories live. Discover now