Sapa ingat Gambar Izara .. Korang boleh tengok video atas ni .. And sis nak shipkan .. Perempuan tu adalah Vivy . Okey thanks 😊 AND .. TOLONGKAN INGATKAN SIS UNTUK DOUBLE CHECK AYAT AYAT NI .. KADANG SIS LUPA NAK DOUBLE CHECK .. KATA DAH CHECK TAPI BELOM LOLOLO STUPID NA HAEUN
.
.
." Kak julia kak Julia .. " seorang wanita berbadan besar mengejar Julia yang sedang berjalan dikoredor Company mereka
" Ya Hani .. kenapa ? "
" Ni project bulan lepas saya dah siapkan .. semua .... lakaran Designer untuk Boss semua dah buat "
Julia melihat satu per satu helaian dari fail Milik hani
" hm .. not bad .. nanti akak dengan cik natasha buat pemilihan design antara awak dengan kawan kawan lain untuk pergi show bulan depan sama sama dengan Cik natasha "
Hani dengan riang dan berdoa gembira jika dia terpilih untuk mengikuti Natasha ke TVShow
" Wah Harap la saya terpilih .. amin .. tapikan kak .. kene buat apa pergi sana ? Bukan tu hanya untuk manager ke .. kenapa orang lain kene ikut sekali "
" Cik Natasha nak tunjukkan pekerja dia yang berbakat dalam bidang ni dan seorang yang sangat Kreatif . That why dia nak bawa kita kita ni pergi sana sekali .. sebab nak tunjukkan hasil kerja awak semua ni . Dia nak bagi pengajaran dekat orang luar . Walaupun kita ada Talent tapi kita Ego dan kedekut dengan ilmu .. 100% dia tolak .. Semangat Teamwork tu mesti ada tau "
Hani mengangguk faham ..
Sedang mereka berbual , seorang lelaki yang tidak terlalu tua .. seakan umur 50 an
" Puan Julia .. "
" Oh Inspector Harith .. Inspector buat apa dekat sini ? "
" Saya nak jumpa Cik Natasha "
" Cik Natasha ? .. oh .. dia off day hari ni . Tak masuk kerja hari ni , kenapa Tuan ? Kalau hal penting saya boleh call dia "
" Saya ada benda nak bincang dengan dia "
" Benda ? "
" Tentang kemalangan Romanoff "
Deg ... Julia terkejut .. mungkin perkara ni sangat oenting untuk Natasha sekarang
. . . . . . .
Natasha dan papa berdiri dikoredor halaman rumah ..
" Papa nak tanya satu soalan boleh ?"
" Boleh pa .. "
" Nat... sukakan Anak papa Alice ?"
" aaa..... haha ... aaa..." Natasha tak tahu nak jawap apa dengan papa .. dia mampu berdoa dalam hati ..
" Jangan la takut .. jujur ja .. Nat suka atau tidak .. papa tak buat apa apa dengan Nat .. cakap ja " Natasha menarik nafas dan lepas ..
" .. nat .. nat ........nat ....nat .. "
" Nat Nat Nat Nat .. cakap la terus .. tiba tiba jadi gagap .. "
" Aa.. tak .. tak .. nat .. Nat .. tak tahu nak cakap .......macam mana .. Nat tak berani cakap kalau Nat sukakan dia .. tapi Nat ..... rasa selasa dengan dia bila .. sama dengan dia .. "
" Ahahahah .. Papa bukan apa ... Papa cuma nak tengok Anak papa ...... bahagia dengan pilihan dia ... Katakan kalau dia pilih Nat sebagai pedamping hidup dia .. Papa minta mohan Jangan la sakiti atau lukakan hati dia ..... Papa dah terlalu tua Nat .. Tanggungjawap papa nak jaga puteri papa dah boleh orang lain jagakan dia . Papa nak sangat ..... Anak papa tu rasa Bahagia , Papa Tak suka dia sedih . Seumur hidup dia , Papa hanya marah dia sekali itu pun sebab papa terlalu penat nak layan dia masa tu ...... Walaupun Bakal menantu papa tak macam orang lain . Tapi , Cinta dan sayang Anak papa sama macam orang lain . Jadi , papa berharaplah kamu boleh jagakan dia untuk papa dan mama "
YOU ARE READING
HURTS (GxG)(BOOK 1) [COMPLETED]
RomanceKisah hitam yang telah menimpa sesorang dapat memberi seorang itu kemurungan yang teramat . Namun wanita yang bernama Natasha mampu mengawal diri dari masalah kemurungan dari dirinya kecil sehingga meningkat dewasa. Tetapi kehadiran seorang l...