Sudah 2 minggu misi mencari Jackson dan Michele masih tidak kelihatan
Berbagai bagai tempat mereka pergi masih tiada jejak dimana mereka berada . Sampaikan Semua pihak polis hampir berputus asa . Namun disebabkan kata kata semangat Inspector Harith mereka bangkit semula dan berusaha mencari dua orang suspek yang hilang secara tiba tiba .
Dalam bilik office milik Natasha . Natasha termenung keluar cermin tingkap . Semakin hari semakin risau dalam dirinya, Takut kalau misi pencarian tidak berhasil maka kes ini akan ditutup sekali lagi .
Rasa sakit sangat kuat didadanya , apabila orang yang dipercayai selama ini adalah seorang pembunuh bersiri .
" Nat minta Maaf.... Mama ... papa.. " satu titisan air mata mengalir tanpa riaksi muka . " Nat Cuba sedaya upaya untuk balas dendam Nat terhadap keluar Jack .. Nat takkan maafkan diorang ... " Natasha memandang kearah langit yang luas . " Nat sanggup gadaikan Nyawa Nat demi pembalasan keluarga Jackson ."
" Cik Natasha ... "Natasha terkejut Apabila Julia mengetuk pintu dan masuk secara tiba tiba .
" Ya masuk lah .. " Dia mengelap bekas titisan airnya dan memperbetulkan dirinya
" Cik Natasha okey ? " Natasha mengangguk tanda dia okey .. tapi sebuk memegang kepala . Julia yang nampak senyum dan mengelengkan kepala sahaja .
" Baik lah Cik Natasha .. Kalau apa apa , Bagi je tahu saya or staf staf yang lain tau , oh ya ni fail yang cik minta . Saya minta diri dulu "
" ok ...Thank you " Julia keluar dari ruangan tersebut .. Dia cuba menarik nafas sepanjang panjangnya untuk melegakan dirinya ..
Dia melihat frame atas meja dimana gambarnya yang masih kecil dan kedua ibu bapanya masih terletak rapi .
Berkali kali nafas nya dihirup dan dilepaskan agar dirinya tidak rasa sebak apabila teringat dengan moment yang tetap melekat didalam memori fikirannya
Ringg ringgg ..
Dia melihat phonenya yang berada diatas meja tertera Number yang tidak dikenali .
Was was dia ingin mengangkat dan akhirnya dia memberanikan diri untuk menjawap
" Hello " tiada sahutan " Hello " masih tetap tiada Jawapan dari seberang sana ... Namun Natasha membiarkan beberapa detik untuk menunggu jawapan dari orang tersebut
" Well .. well ... well ...Natasha Romanoff how are you honey " suara diseberang sana agak menyeramkan dengan suara agak mendalam gitu
Natasha yang mendengar rasa seperti familiar dengan suara itu namun untuk kepastian dia cuba bertanya dengan baik
" Um .. Who are you ? What do you want ? If you know me, please tell me your name ? "
" Hhahahahahahaha ... why i need to told my name ? You know Everything about me right ? Honey .. i miss you so much , please comeback too me "
" What are you talking about ? Please don't be like a fu*king bit*h ! WHO ARE YOU ! "
" HAHAHAHA ... Ohh , you look so cute honey .. you not remember me ? I'm your love .. Michele " Natasha terdiam . Dahinya berkerut kerana terkejut .
" Mi.. michele ? ... "
" Yes it's me .. You miss me hm ? "
" Kau pergi mana selama berminggu ni ! "
" kenapa kau nak tahu ? Oh ya .. aku tahu kenapa kau cari aku . Kau nak tahu ... ayah aku kat mana kan ? Sebab apa ? Sebab dia dah bunuh mak aku kan HAHAHAHAHA .. jangan risau ayah aku selamat dekat sini Tenang je dia .. Umur dia pun takkan lama walaupun dia duduk kat penjara "
YOU ARE READING
HURTS (GxG)(BOOK 1) [COMPLETED]
RomanceKisah hitam yang telah menimpa sesorang dapat memberi seorang itu kemurungan yang teramat . Namun wanita yang bernama Natasha mampu mengawal diri dari masalah kemurungan dari dirinya kecil sehingga meningkat dewasa. Tetapi kehadiran seorang l...