2. Bölüm

796 150 186
                                    

İyi Okumalar⚘

Alarmın sesiyle güzel uykumdan uyanmış yatağımda oturur vaziyette etrafıma bakıyordum. Hâlâ bu eve alışamamıştım. Eski evimizi,mahalemizi en çokta eski
okulumu özlüyordum. Buraya taşınma sebebimiz annemi söylediğine göre burası daha avantajlı olucakmış benim için
çünki,yeni okulum oldukça iyi okuldu o yüzden bu okula yakın yere taşınmıştık.

Babam ve annem ben 8 yaşımdayken boşanmışlar.
Neymiş efendim babam artık annemi sevmiyor ve başkasına aşık olmuş, çok saçma. Bu yüzden hiç sevgilim olmadı
olmasında zaten.

O zamandan bugüne kadar da annemle ikimiz vardık annemde bir özel şirkette çalışıyordu, çok seviyorum annemi. Onun için kendime söz verdim ben iyi okuyup uslu kız olucam ve gelecekte kendime güzel bir meslek edinicem o yüzden bu okula transfer edilmiştim. Dünkü ilk günüm hiçte iyi olmamıştı. İlk günden başıma gelmeyen
kalmamışti umarım bugünde birinin üzerine yapışmam.

Düşüncelerimden kurtulup banyoya
girdim. Rutin işlerimi yaptıktan sonra okul kıyafetlerimi de giydikten sonra odamdan çıktım. Annem erkenden işe gittiği için evin kapısını iyice kilitlediğimden emin olup okul otobüsünü beklemeyip yoluma devam ettim zaten zamanım var dersin başlamasına.

Çantamdan kulaklıklarımı çıkarıp telefonumdan bir şarkı açarak yolda ilerliyordum ta ki kulaklığımın teki kulağımdan çıkana kadar.
"MERHABA GÜZELİM "
aha bi sen eksiktin  "merhaba, kulaklığımı
verir misin?" Diyerek elimi ona uzatıp beklemeye başladım "yoo olmaz şarkı dinleyeceğim seninle, yoksa  istemiyor musun beni? aaa kırılırım bak" diyip yüzüne sahte üzüntü ekledi.

Ayyyşşş çattık valla sabah sabah sinirle kulaklığı çekip elinden alıp yoluma devam ettim bir daha çıkarmasın diye kulaklıklığımı çıkarıp çantama geri yerine koydum ve yoluma devam ettim.

Okulun bahçesinden sınıfa kadar Woo Bin arkamdan gelmişti, sonuçta o da bu okulda okuduğu için hiç birşey söylememiştim.

Sınıfta yerime  geçtim ardından Woo Bin'de içeri girdi ve gelip önümdeki yerinde
oturup yine kafasını arkaya atarak yüzüme bakıyordu. Hoca da sınıfa girdi ve ders başladı, konusunu tahtaya yazmaya bir yandanda dersi anlatmaya başlayınca bende çantamdan kitabımı, defterimi çıkartıp masama koydum kalemi de elime alıp tam yazacaktımki önümde oturan öküz elimden kalemimi aldı. Ben şaşırmış halde kaşlarımı kaldırmış ona bakarken o da pişmiş kelle gibi sırıtıyordu, benimle neydi derdi bunun anlamadımki?

Yine elimi önüne uzatıp "Kalemimi ver" dedim o da hiç bişey duymamış gibi bana bakıyordu yeniden "kalemimi verir misin artık?" diye sessiz bir şekilde bağırdığım da yüzündeki alaylı bakış gitmiş yerine sinirli bakış gelmişti. Ani değişikliği karşısında yutkundum "ahanda şimdi sıçtın kızım" dedim içimden.

Bana doğru dönerek yine yüzünü yüzüme yaklaştırarak "Ne dedin sen" diye sordu bende korkumdan bakışlarımı ondan çekerek sınıfta bir tur attırdığım da
bakışlarımı yanımda oturan sarı saçlı beyaz tenli kızda durdu "Merhaba
Ben Hana, acaba yedek kalemin var mı bana da verir misin?" Diyerek kedi.yavrusu gibi yüzüne bakarak avuç içimi önünde açıp kalem vermesini bekledim kız ilk önümdeki öküze bakıp sonra bana bakarak kafasını iki yana sallayarak "Özür dilerim ama veremem yok kalemim" dedi.

Neydi bu şimdi diye düşündüm
ve tekrar tüm sınıfa bakıp "yedek
kalemi olan var mı biri bana versin"
dediğim an herkes deve kuşu gibi kafasını önlerindeki kitaplara gömdüler. Ayyşşş bu ne yaaa tüm manyaklar beni nerden buluyordular anlamadımki.

AŞK ÜÇGENİ |JJK ✔ {#wattsy2020}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin