ushijima: merhaba, ben ushijima wakatoshi. siz kenma-san mısınız?kenma: evet?
ushijima: direkt olarak konuya girmek istiyorum. normalde pek merak etmem ama öğrenmeliyim kuroo-san benim yüzümden ceza mı aldı?
kenma: aldıysa ne olmuş? umrunda değilse sorma.
ushijima: lütfen, bilmem gerek.
kenma: niye? peşinde koşan bi ahmak yok diye yalnız mı hissettin?
ushijima: hayır, öyle değil. bir sözüm vardı. tutmam gerek ve ne olduğunu da öğrenmem gerek. mesajlarıma cevap vermiyor.
kenma: senden hoşlanmıyorum. kuroo'ya davranış şeklindense hiç mi hiç hoşlanmıyorum.
ushijima: benden hoşlanmanı istemiyorum. sadece biraz yardımcı olamaz mısın?
kenma: pekala, anlatmamı istiyorsun değil mi?
ushijima: öyle.
kenma: sen koça kuroo'yu 'ispiyonladıktan' sonra koç gelip herkesin içinde kuroo'yu azarladı. kaptanımızı, herkesin içinde azarladı. ve yine herkesin içinde sana o resmi mesajı yazdırdı.
kuroo'nun başını ilk defa aşağı bakarken gördüm. koç, takımımızın adını lekelediğini ve kendisindeki bu 'iğrenç' düşünceleri temizlemeden geri dönmemesini söyledi. yani takımdan uzaklaştırma aldı.
anlayacağın o ki senin yüzünden baya boka battı. gelmiş hala onu sorduğuna inanamıyorum.
sadece onunla düzgünce konuşamaz mıydın? engel atabilirdin. cidden koça söylemen mi gerekirdi? voleybolda iyi olmak insanı iyi yapmıyormuş. bunları öğrendikten sonra kuroo'ya yazmazsın umarım.görüldü
.
.
.arkadaşlar altıncı bölümün başı kel mi neden böyle yapıyosunuz aşgkbğaşcjvk
ya bu arada biraz ağırdan alıyorum ama ushijima'yı hemen uyum sağlayan şen şakrak bi karakter olarak hayal edemiyorum o yüzden üzgünüm :<
BEN ELENDİM. ŞU FANARTA BAKIN, İLAH SANKİ. ERİYPRUM YOKUM ARTIK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eros ¦ ushijima + kuroo
Fanfictioneros: sevgi'nin tanrısı ilk görüşte duyulan aşkı, tensel çekimi, karşıdakini arzulamayı ifade eder.