⚜BAŞLANGIÇ⚜

158 11 7
                                    

Kyungsoo için bir o kadar zorlandığı bir o kadar da anlamadığı zamanlardı. Ailesinin maddi durumu pek de iyi sayılmazdı. Geçimlerini zenginlere hizmet ederek sağlıyorlardı. Kyungsoo şuan 6 yaşındaydı ve yaşı kadar ev değiştirmişti. En son ki evden ayrılma sebepleri kyungsoo'nun yanlışlıkla antika bir vazoyu kırmasıydı. Uzun lafın kısası ailesi kyungsoo yüzünden işsiz kalmıştı ama şanslıydılar kısa bir sürede annesine temizlik ajansından bir iş haberi gelmişti. İş beğenecek durumda değildiler ve hemen kabul ettiler. Bu sefer ki durakları diğerlerine göre daha farklıydı. Çok soylu ve asil bir aileye hizmet edeceklerdi. Asya da herkes tarafından bilinen Kim Ailesi...

Kyungsoo heyecanlı olduğu kadar korkuyordu da. Çünkü önceki kaldıkları yerde hep mutsuzdu. Annesine emirler yağdıran kadından, babasına hakaret eden adamdan ve kendisi ile alay eden zengin çocuklardan bıkmıştı. Her insan eşitti kyungsoo'ya göre sırf paraları var diye insanlara kötü davranmak zorundalar mıydı gerçekten? Kyungsoo 6 yaşındaydı ama çok olgun bir kafaya sahipti. Bazen ailesi bile şaşırıyordu bu duruma.

●2 Gün Sonra●

Yeni evlerine,yeni hayatlarına gidiyordu kyungsoo. Merak ettiği tek birşey vardı mutlu olacak mıydı? 1 saatlik yol 10 saat gibi gelmişti kyungsoo'ya. Çok da kısa sayılmayan yolculuğun ardından yeni evlerine varmışlardı. Gerçekten çok büyük bir evdi ahh yok yok buraya ev denmezdi şato falan denilmesi gerekiyordu. Kyungsoo hayatında hiç böyle bir ev görmemişti. Ağzı açık bir şekilde evi izlerken annesinin sesi ile kendine geldi.

Seolhe:Kyungsoo oğlum geç kaldık acele et lütfen.

Kyungsoo:ahh pardon geliyorum hemen.

Kyungsoo içeri girdiğinde içini bi sıkıntı kaplamıştı. Neden olduğuna anlam verememişti ama mutlu olduğu pek söylenemezdi.

Seolhe:kyungsoo sen bahçede oyalan biz iş hakkında konuşup geleceğiz tamam mı? Yaramazlık yapma ilk günden azar yemek istemeyiz değil mi bebeğim.

Kyungsoo:Tamam anne burada uslu uslu sizi bekleyeceğim.

Annesi ve babası içeri girdikten sonra etrafı keşfe çıkmıştı kyungsoo. Bahçenin ortasındaki havuz çok güzeldi. Diğer evlerde de vardı ama bu kadar büyük değildi. Hep yüzmek istemişti o havuzda ama bunu yapamamıştı yüzme bilmiyordu. Yüzme eğitimi alacak parası ve yüzecek bir havuzu yoktu. Suyun üstündeki yansımasına bakarken duyduğu sesle etrafına bakındı. Birisi ağlıyordu sesinden de anlaşıldığı gibi bir çocuk. Etrafına bakınırken sesin kimden geldiğini bulmuştu. Yerinden kalkıp ağlayan çocuğun yanına gitti. Konuşup konuşmamak arasında gel git yaşasada kalbinin sesini dinleyip usulca yanına oturdu.

Kyungsoo:Sanırım sende mutsuzsun.

Jongin:Sende kimsin?

Kyungsoo:Bu evin yeni hizmetlilerinin çocuğuyum. Ya sen,sen kimsin ve neden ağlıyorsun?

Jongin:Bende bu evin tek çocuğuyum.

Kyungsoo:Soruma cevap vermedin bu evin tek çocuğu, neden ağlıyorsun?

Jongin:Dışarı çıkıp arkadaşlarımla oyun oynamak istiyorum ama babam izin vermiyor.

Kyungsoo:neden izin vermiyor ki baban?

Jongin:Eğer çocuklarla oynarsam onlar gibi olur muşum.

Kyungsoo:Onlar gibi?

Jongin:Terbiyesiz,küfür söyleyen elleri çamur olan çocuklar gibi. Ama onlar terbiyesiz değil ki hepsini çok seviyorum onların yanında mutlu oluyorum.

Kyungsoo:Peki baban ne yapmanı istiyor?

Jongin:Ses eğitimi almamı,piyano çalmamı,yüzme kursuna gitmemi ve bir çok saçma şey daha.

Kyungsoo:Ama bunlarda çok güzel şeyler neden sevmiyorsun?

Jongin:Çünkü ben üstüm toprak olsun istiyorum piyano çalmak değil. Top oynamak istiyorum yüzmek değil. Sokakta bağırmak istiyorum ses eğitimi almak değil. Sen bunları yapabiliyor musun?

Kyungsoo:Arkadaşlarımla top oynuyorum ben. Yapabildiğim tek şey bu.

Jongin:Nasıl yani?

Kyungsoo:Çünkü ailemin durumu bana sadece top almaya müsait. Daha fazlasını istesem bile alamazlar bu yüzden sadece top ile yetiniyorum daha fazlasını istemiyorum.

Jongin:Benim odamda 5 sepet oyuncak var istersen benimle oynaya bilirsin hem benimde arkadaşım olmuş olur ne dersin?

Kyungsoo:Benimle oynamak ister misin ki?

Jongin:Tabikide isterim neden istemiyim hatta şuan arkadaşım olur musun diye yalvara bilirim kkk.

Kyungsoo:Tamam o zaman şöyle yapalım. Ben kyungsoo 6 yaşındayım ya sen?

Jongin:Bende jongin 6 yaşındayım.

Kyungsoo:Tanıştığıma memnun oldum arkadaşım umarım hep iyi anlaşırız.

●10 Yıl Sonra●

Kyungsoo:Yahhh!!! Jongin kalk üstümden neden odanda değilde benim yatağımdasın? Yahh kime diyorum.

Jongin:Yalvarıyorum sus uyumak istiyorum.

Kyungsoo:Defol git odanda uyu allahın cezası.

Jongin:O lanet çeneni kapatmazsan seni öperim.

Kyungsoo:Yapmadığın şey sanki.

Jongin:Yanağından bahsetmiyorum :)

Kyungsoo:Aptal gerizekalı sakın denemeye kalkma bu odadan cesetin çıkar.

Jongin yataktan doğrulup oturur pozisyonda kyungsoo'ya baktı ve konuşmaya başladı.

Jongin:Seni öpmek bu hayatta isteyeceğim son şey bile değil kyungsoo lütfen artık sus da uyuyayım o evde uyumak istemiyorum. Müştemilat çok daha huzurlu.

Kyungsoo ilk cümleden sonrasını takip edememişti. Jongin haklıydı neden onu öpmek istesin ki. Kyungsoo jongin için neydi ki? Kafasındakileri bir kenara atıp konuşmaya başladı.

Kyungsoo:Sen uyumaya devam et ben hazırlanıp okula gideceğim.

Bu eve taşınalı tam 10 yıl olmuştu. Jongin ile geçirilen koca bir 10 yıl. Kyungsoo hayatının en mutlu yıllarını geçirmişti bu evde. Jongin ona yüzmeyi ve bisiklet sürmeyi öğretmişti. Jonginin ailesi kyungsoo'ya iyi bir okulda eğitim alma şansı sunmuştu. Kyungsoo bu aileye çok şey borçluydu. Bir kere olsun kendisine ve ailesine kötü davranmamışlardı. Bu yüzden bu yerde çok mutluydu. Jongin gibi bir arkadaşa sahip olmuştu. Jongin... kyungsoo'nun ilk aşkı ve ilk kalp kırıklığı.

Jongin ve kyungsoo arasında değişik şeyler oluyordu. İlk yakınlaşmaları havuzda başlamıştı. Jongin boğulan kyungsoo'yu çekip çıkarmıştı havuzdan. Kyungsoo o korkuyla öyle bir sarılmıştı ki jongin'e, jongin bile etkilenmişti bu sarılmadan.

Jongin:Dikkat et biraz neden çırpınıp duruyosun?

Kyungsoo:Özür dilerim boğulurken çırpınmamak aklıma gelmedi🙄

Jongin:İyi misin şimdi?

Kyungsoo:Evet iyiyim teşekkür ederim.

Evet işte herşey böyle başlamıştı. Kyungsoo'nun ilk aşkı,jonginin ilk heyecanı...

Jongin kyungsoo'yu hiç üzmemişti aslında. İsteyerek üzmedi desek daha doğru olurdu. Kyungsoo'ya haddinden fazla değer veriyordu. Onu tarif edemeyeceği kadar çok seviyordu. 6 yaşında yalnız bir çocukken kyungsoo sayesinde mutlu biri olmuştu. Kyungsoo"ya çocukluğunu borçluydu.  Onunla kimse ile yakın olmadığı kadar yakındı. Küçükken herkes uyuduktan sonra gizli gizli kyungsoo'nun yanına gider ve onunla beraber uyurdu. Huzurlu ve güvende hissettiği tek yerdi.

Kyungsoo'da farksız değildi. Jongini çok seviyordu ama öyle iki arkadaşın birbirini sevdiği gibi değil,kalpten seviyordu. Farklı duygularla bağlıydı jongine. Jongin oyun oynarken gidip onun ödevlerini yapardı mesela. Düşüp dizini kanattığında göz yaşlarını o silerdi. Hastalandığında başında o bekler susadığında suyunu o verirdi. İşte böyle seviyordu kyungsoo...

YİNE ÇOK DA UZUN OLMAYACAK BİR HİKÂYE İLE KARŞINIZDAYIM😂KEYFİM VE KÂHYASI NASIL İSTEDİYSE ÖYLE YAZDIM. UMARIM SEVERSİNİZ. HEPİNİZE KEYİFLİ OKUMALAR🖤




In The LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin