⚜ÖP BENİ⚜

97 10 40
                                    

Bazen insanlar bazı şeylere mecbur kalırlar. Yapmak istemedikleri şeyleri yapmak gibi.hayatta her istediğimiz olmaz malesef,her istediği olanda dünyada ki şanslı kişilerdir.Sanırım bu hikâyede şanssız olan kişi jongin...

《4 YIL SONRA》

İkiside büyümüştü,artık ilk tanıştıkları zamanlarda ki gibi 6 yaşında değillerdi. Jongin ortamlarda popüler bi kişi haline gelmi,gece klüplerinin aranan ismi olmuştu. Kyungsoo ise kendi halinde iyi bir arkadaş çevresine sahip olan zeki ve başarılı biriydi. Jonginin aksine kyungsoo hayatta hedefleri olan,yaşlanınca ailesine iyi bir hayat yaşatmak için mücadele eden olgun biriydi. Jongin ise kyungsoo'nun tam tersi. Sanırım bu aile ile ilgili. Kyungsoo durumları olmamasına rağmen ailesinden hep sevgi görmüştü. Pahalı oyuncaklar ile oynayıp sıkılmaktansa tek bir oyuncak ile mutlu olmuştu. Jongin öyle değildi sürekli birşeyler yapardı ve bunlardan asla mutlu olmazdı.

■Saat 9.45■

Kyungsoo güzel bir güne uyanmıştı. Son 14 yıldır her sabah mutlu uyanırdı. Bu evdeki insanlar,kendilerine rahat bir yaşam fırsatı vermişlerdi. Ne yaparsa yapsın bu ailenin kendi üzerlerindeki emeğinin karşılığını ödeyemezdi. Bu aileye çok şey borçluydu ve kim jongine. Kyungsoo'nun ilk ve tek aşkı. Evet kyungsoo tam tamına 4 yıldır seviyordu jongini. Hayatının en mükemmel 4 yılı.

Yatakta biraz vakit geçirdikten sonra yataktan kalktı bugün hafta sonuydu okulu yoktu. Bugünü evde kitap okuyarak geçirecekti. Kyungsoo genelde boş vakitlerini kitap okuyarak,çeşitli araştırmalar yaparak geçirirdi. Bugünde bu geleneği devam ettirmeyi düşünüyordu,takî jonginin sesini duyana kadar.

"Uyanmadın mı hâlâ kyungsoo" diye odaya birden daldı jongin.Kyungsoo'nun sabah sabah beklediği son şey bile değildi jongini odasında görmek."Noldu sabah sabah,yine ne istiyorsun" diye cevap verdi."Bugün hafta sonu"anlamayanlar gözlerle baktı kyungsoo."Eee ne yapmam gerekiyor?" Jongin gözlerini devirip konuşmaya başladı."Arkadaşlarımla akşam dışarı çıkacağım seninde benimle gelmeni istiyorum" dedi. Kyungsoo imkansız dermişcesine bakarken bıkkınlıkla cevap verdi."Hayır jongin gelmeyeceğim,senin arkadaş ortamın bana uymuyor" diyerek yatağını toplamaya başladı. "Arkadaş ortamlarımız arasında hiçbir fark yok neden uymasın ki?" Kyungsoo yorganını bırakıp jongine döndü."Arkadaşların alkol kullanıyor,hepsinin altında hayatım boyunca sahip olamayacağım kadar pahalı arabalar var,hepsi kendini beğenmiş ve insanlara yukarıdan bakan egoist kişiler. Sence fark yok mu?" Jongin hayal kırıklığı ile baktı. "Bende o ortama ait biriyim gerçekten böyle mi düşünüyorsun?" Dedi kırılmış ses tonu ile."Sen jonginsin" dedi kyungsoo. "Yani?" Diye devam etti jongin. Kyungsoo sinirlenmişti."Yanisi şu ki sen jonginsin ne kadar o ortamda bulunursan bulun sen jonginsin ve onlar gibi değilsin. İnsanları asla hor görmezsin,paranla övünmezsin,altında ki araba ile ego kasmazsın çünkü sen jonginsin" diye bitirdi cümlesini. Jongin usulca kyungsoo'ya sokulup sessizliği bozdu.
"Bu romantik konuşmandan çok etkilendim bu yüzden seni akşam bir partiye davet ediyorum. Gece saat 11 de hazır ol havuzun orda seni bekliyor olacağım" jongin tam odadan çıkıyordu ki kyungsoo konuşmaya başladı."Ne!! Gece 11 mi? Çıldırdın mı sen? Aileme o saatte dışarı çıkıcam desem kapının önüne koyarlar beni." Jongin tatlı gülümsemesini yüzüne yerleştirerek cevap verdi. "O zaman sende ailene haber verme. Hadi ben kaçtım muaahhh".

Kyungsoo ikilemde kalmıştı gitmek ve gitmemek arasında. Jongin bu kadar istekliyken onu reddetmek istemiyordu ama ailesine yalan söylemekte istemiyordu. Bir süre düşündükten sonra ailesine yalan söylemek istemediği için gitmeme kararı aldı. Tam anlamıyla düzeltemediği yatağına sırt üstü uzandı ve internette dolaşmaya başladı.

 Tam anlamıyla düzeltemediği yatağına sırt üstü uzandı ve internette dolaşmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
In The LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin