⚜KIRILMIŞLIKLAR⚜

87 5 41
                                    

Mecbur olduğumuz şeyler vardır hayatta,ya da mecbur hissettiğimiz. Jongin tam olarak hangisini yaşadığını bilmiyordu. Evet kyungsoo'yu herkesten çok seviyordu, ama bu sevginin aşk mı yoksa dostluk mu olduğuna emin değildi. Emin olduğu tek bir şey varki o da az önce kyungsoo nun kalbini fena halde kırdığı. Kyungsoo taksiye binip gideli 2 saat oluyordu ve jongin hâlâ yaptığı aptalca şeylerin pişmanlığını yaşamakla meşguldü. Bıkkınlıkla büyük bir nefes verip söylendi "seni gerçekten seven tek insanı da kaybettin sanırım jongin".

■ERTESİ GÜN■

Kyungsoo hiç istemesede gözlerini açmıştı bu güneşli güne. Bugün okulu yoktu ve gün boyu boş olacaktı. Dün akşam yaşadıklarını hatırlamamak için aklına türlü türlü şeyler getiriyordu ama pek de başarılı olduğu söylenemezdi. Kafasında ki düşüncelerle boğuşurken bir anda kapının açıldığını duydu. Kafasını çevirip baktığında gördüğü kişi tabiki de jonginden başkası değildi.

J: günaydın kyungsoo.

K:günaydın.

J:ben konuşmak istiyorum. Dün gece ki aptallığım yüzünden seni istemeden kırdım. Ben çok özür dilerim amacım bu değildi biliyorsun, beni çocukluğumdan beri tanıyorsun. Seni bile isteye üzmem bunu en iyi sen biliyorsun.

K:seni anlıyorum jongin,sarhoşken yaptığım saçmalıktan dolayı yanlış anlamış olabilirsin ve bu yüzden beni kendinden uzaklaştırmak istemiş de olabilirsin. Haklısın ve sana kızgın değilim. Zaten bundan sonra gereken mesafeyi ben sağlayacağım.

J:benimle arana mesafe mi koyacaksın?

K:sanır-

Kyungsoo'nun lafını telefonunun zil sesi bölmüştü. Komidine uzanıp telefonu aldığında gördüğü isimle jonginin yüzüne baktı ve çok bekletmeden telefonu açtı.

K:günaydın, evet tabi olur. Ben sana mesaj atacağım.

Kyungsoo telefonu kapattıktan sonra ayağa kalktı ve cümlesine devam etmek istedi ama jongin ondan erken davranmıştı.

J:kyungsoo bugün benimle kahvaltı eder misin? Bugün seninle olmak istiyorum. Sana ihtiyacım var.

K:üzgünüm bugün seninle olamam.

J:neden bir planın mı var? Arayan kimdi?

K:arayan nayeon'du ve evet bugünümü nayeon ile geçicereceğim.

Jongin kırılmıştı,kendisini reddedip dün tanıştığı kıza gidiyordu. Evet yaptığı şey çok aptalcaydı ama kyungsoo onu gitmeye bilirdi.

J:nayeon ile neden buluşacaksın? Eğer benim yüzümde-

K:hayır seninle hiç alakası yok,nayeon aradı ve benimle kahvaltı etmek istediğini söyledi bende kabul ettim.

J:benimle değil onunla kahvaltı edeceksin yani.

Kyungsoo kalbinde bir ağırlık hissetmişti,jongini üzmek istemiyordu ama kendini de üzmemeliydi. Jonginden uzak durmalıydı.

K:sanırım öyle olacak,şimdi müsadenle duş alıp nayeon ile buluşmam gerek.

J:iyi eğlenceler kyungsoo.

Jongin kapıyı çekip çıkmıştı. Bu çok fazlaydı,kyungsoo resmen o kızla flörtleşiyordu ve şimdi de randevuya çıkacaklardı. Buna izin vermeyecekti,kyungsoo nun başkasını sevmesine izin vermeyecekti. Hızlı adımlarla odasına gidip hazırlandı. Tabikide kyungsoo yu takip edecekti. Arabasına binip kyungsoo'nun evden çıkmasını izledi. Kyungsoo taksiye binip yola çıkmıştı. Çok da kısa sürmeyen yolculuğun sonunda kyungsoo nayeonu kendi taksisine alıp yolculuğa devam etmişti. Bir süre sonra kyungsoo ile nayeon bir mekâna girdi. Jongin onlara çok da yakın olmayan bir masaya oturdu, kyungsoo yu gözetlemek için gayet uygun bir masaydı. Aradan zaman geçmiş olacaktı ki garson gelip birşey isteyip istemediğini sormuştu. Jongin başından yollamak için öylesine bir çay sipariş etmişti. Siparişi alan garson uzaklaştığında. Tekrar gözetlediği masaya döndü,gördükleri hoşuna gitmemiş olacak ki burnundan soluyordu jongin. Evet tam olarak şuan nayeon,kyungsoo nun elini tutuyordu.adeta bütün damarlarında hissediyordu siniri. Yerinden hızla kalkıp. Kyungsoo ve nayeon'un masasına gitti. Sandalyeyi çekip oturduğu zaman kyungsoo nun şaşırmış bakışları ile karşılaştı.

K:senin burda ne işin var, bizi mi takip ettin?

J:tamamen tesadüf.

Nayeon bir kyungsoo ya birde jongine baktı ve lafa girdi.

N:ne hoş bir tesadüf değil mi kyungsoo?

K:ya ya dimi.

Jongin ikisininde anlamsız bakışlarını göz ardı ederek garsona seslendi. "Bize kahvaltı menüsü getirir misiniz"

K:bizimle mi kahvaltı yapacaksın?

J:evet,sizin için sorun mu?

N:ah hayır tabikide beraber kahvaltı edebiliriz jongin.

J:bende öyle düşünmüştüm :)

Jongin üstündeki bakışlara aldırmadan güzelce kahvaltısını yapıyordu. Bir anlığına kafasını kaldırdığında nayeon'un jongine olan sevgi dolu bakışlarını yakaladı. Bundan hoşlanmamıştı, hemde hiç.

N: ee kyungsoo anlatsana biraz nelerden hoşlanırsın? Hobilerin neler?

K:ee ben şey-

J:öyle özel olarak hoşlandığı birşey yok genelde benimle vakit geçirmekten hoşlanır.

Kyungsoo kınayan gözlerle jongine baktığında,jongin onu  umursamamıştı bile.

K:anime izlemeyi severim. Müzik dinleyip şarkı söylemeyi de çok severim. Jongin bir bakıma haklı,sürekli onunlayım.

Jongin tam göğsünü kabartıp şımaracaktı ki kyungsoo buna izin vermedi.

K:sanırım artık kendime daha çok vakit ayırmalıyım.

N:kesinlikle öyle yapmalısın. Nerede yaşıyordun kyungsoo?

J:bizim evimizde yaşıyor. Aynı evde kalıyoruz kyungsoo ile.

Kyungsoo sinirlendiğini hissediyordu,ona sorulan sorulara jonginin cevap vermesi sinir bozucuydu.

K:evet ailem jonginin evinle hizmetli olarak çalışıyor. Bu yüzden bende jonginlerde kalıyorum.

Jongin umursamaz tavırlarıyla çayını yudumlarken nayeon'un söyledikleriyle öksürmeye başladı.

N:seni daha yakından tanımak istiyorum kyungsoo. Seninle zaman geçirmek,seninle gezmek istiyorum ve bunu yaparken kız arkadaşın olarak yapmak istiyorum.

Jongin sinirlendiğini hissetmişti. Bütün sinir bedeninde dolaşıyordu. Nayeon denen kız alenen kyungsoo ya çıkma teklifi ediyordu. Acele ile bakışlarını kyungsoo ya çevirdi. Ondan nayeon'u onaylamayan bir tepki veya bir mimik bekliyordu. Ama kyungsoo sadece bakıyordu, jongin daha fazla dayanamayıp lafa girdi.

J:ahh sanırım bu mümkün değ-

K:sevgilim olmak ister misin nayeon?
 
N:ne? Ciddi misin kyungsoo

K:evet ciddiyim sevgilim olmanı istiyorum.

Jongin un ufak olmuştu, bir insan ne kadar küçülebiliyosa o kadar küçülmüştü. Duydukları artık ona ağır geliyordu. Kyungsoo ile göz teması kurmamaya dikkat ederek masadan kalktı.

J:sanırım sizi rahatsız etmesem daha iyi olacak.

"Bu arada tebrik ederim kyungsoo,artık özgür birisin"...

AY VALLA AĞLAYASIM GELDİ YAZARKEN SAHNEYİ YAŞADIM RESMEN🥺 UMARIM BEĞENİRSİNİZ KEYİFLİ OKUMALAR💛



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

In The LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin