Part 1

209 6 0
                                    

فى احد المنازل فى القاهره و هو منزل متوسط من يسكن به ليس فقير ولاكنه ايضا ليس فاحش الغناء فهو من الطبقه المتوسطه و فى غرفه الابنه الكبري للمنزل .......

الام : قومى يا الاء قومى بقا المغرب اذن من شويه كل دا نوم ..........

الاء : ايوه نوم يعنى هصحى اعمل ايه يعنى و بعدين عايزه ايه بقا منى يا ماما .......

الام : فين تلفونك علشان عايزاه .....

الاء : اه قولى كدا من الاول بقا انتى مش بتصحينى انتى عايزه الفون و مش لاقيه هتلاقيه على الشاحن و مصحنيش تانى ابقى حطيه مكانو .......

وقامت الام تاخد الفون و خرجت و اتنهدت الاء و قعدت تتحرك على السرير كتير لانها مش عارفه ترجع تنام تانى و قعدت تفكر (اخيراا انا خلصت اعدادى و عايزه ادخل الثانوى الى بحلم فيه بس دا فى اسكندريه بس انا انشاءالله هقدر اقنع بابا و كمان الحمدلله انا مجموعى اصلا مناسب .......)

و قامت خدت شاور و لبست و خرجت الصاله .....

لبسها 👇

الام : انتى لابسه راحه فين

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

الام : انتى لابسه راحه فين ....

الاء : حور رنت عليا يا ماما و انا نازله بعد ازنك يا بابا مش هتأخر .....

الام : انتى مش شايفه الساعه كام يا هانم مفيش خروج .....

الاء : يا بابا والنبي وافق والله مش هتأخر و انت اكيد واثق فيا ....

الاب : خلاص انزلى يا حببتى و خلي بالك من نفسك كويس .....

الاء : شكرا يا احلى اب فى الدنيا .....و راحت حضنت باباها و جريت خرجت قبل ما مامتها تبدأ تزعق ...

الام : انت ازاى تسيبها تنزل فى وقت زى دا بس يا احمد ....

الاب : عادى يا بسينه انا واثق فيها و هى مش هتتأخر ...

الام : هو انا قولت ثقه طب منا عارفه تربيه بنتى بس انا خايفه عليها انا معنديش غيرها هى و اخوها...

الاب : ربنا يخليهم يا بسينه و يبارك فيهم ادعلهم بس .....

و عند الاء و صاحبتها .......

حور : اى يا الاء كل دا يابنتى ....

الاء : معلش يا حور موال كل يوم وانا خارجه بقا ...

انفصام متعمد 💔🖤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن