Part 3

55 2 0
                                    

يارب البارت الى فات يكون عجبكم ....⁦❤️⁩

دخلت حور البيت ...

حور : اه الحقينى يا الاء ...

الاء : ايه مالك ...

حور : مش عارفه كنت قاعده بطنى شدت عليا اوى فستأذنت و طلعت بسرعه ..

الاء : طب شوفى مش يمكن تكون البيريود ...

حور : اه اكيد معادها بس انا مش عامله حسابي و مش معايا مسكن كمان مش قادره ...

الاء : طب استنى انا معايا اخر مسكن فى العلبه هجبهولك ..

حور : بسرعه يا الاء و النبي ..

الاء : طيب خدى اهو عقبال ما اعملك حاجه دافيه تشربيها ...

و راحت الاء عملت لحور حاجه سخنه و قالتلها انها هتنزل تجيب الحاجه الى عايزاها من الصيدليه هى شافتها على اول الشارع و هما جايين و بالمره تجيب الحاجه الى ناقصه الشقه كلها من ادوات صحيه و هى فى الصيدليه بالمره ...

و نزلت الاء راحت الصيدليه جابت كل حاجه هما محتاجنها ز كان الوقت بعد العشا بشويه و هى راجعه حست بحاجه غريبه المكان دا ظى مصنع قديم و مهجور و زى ما يكون مفيش حد بيستعملوا ولا يدخلو بس سمعت صوت هى كانت خايفه بس قررت تشوف فيه ايه هى فضوليه جداا و راحت و اول ما دخلت و شافت ناس كتير اوى عمالقه كدا زى الحراس الشخصيين و لقاتهم مكتفين واحد و واحد تانى قاعد قصداه و بكل دم بارد راح قايلو ...

......: عرفت بقا انى مموتش انا بس حبيت اعرفك كل حاجه قبل ماتموت انت ..

(الشخص) : انا مليش دعوه هما الى عملوا كدا انا مليش دعوه ..

......: كان بيترجاك ساعتها تنقذوا و انت ولا هنا و قعدت تضحك كان بيموت قدامك و ملحقتوش ....

( الشخص ) : سامحنى و متقتلنيش سامحنى ...

و فور ما انهى كلامو راح التانى مديلو رصاصه فى دماغو بالضبط و مات فورا و الاء مصدومه مش مصدقه الى شافتوا فقالت هترجع بس من خوفها مشافتش الكراتين الى قدامها و خبطتهم فاوقعوا و عملوا الصوت و شافوها كلهم .....

.......: هاتوها فورا اوعى تفلت منكو .

و فعلا معرفتش تهرب فمسكوها فورا ....و قعدوها على كرسي و رابطوها بحبل ....

الاء : انت عايز منى ايه فكوونى ياولاد ......( بتشتم )

........: لاء و بتشتمى كمان و مش خايفه ولا اقولك براحتك علشان كدا كدا هتموتى و حالا ... ( و رفع المسدس على دماغها و هى بترتعش و مره واحده راح .......)

الاء : لااااااا.........( بتقول كدا بعد ما لقتوا بيضغط على الزناد بتاع المسدس و خرجت منو رصاصه و غمضت عنيها اوى و مفكره انها هى ماتت و بتفتح استوعبت انها صاحيه و سليمه و لقت الرصاصه اتضربت فى الحيطه ..)

انفصام متعمد 💔🖤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن