Part 5

37 2 0
                                    

وقفنا البارت الى فات لما .........

و هنا دخل المستر و كانت الاء مصدومه انو هو الى خبطت فيه برا و هزقتوا فى الاخر طلع المستر بتاعها ....

الاء : يانهار مدوحس دا الواد الى خبط فيه برا شكلها سنه بيضه من اولها كدا ....

حور : طب خدى الصدمه الاكبر يا لول ...

الاء : قولى يا قدرى انتى بيجى من وراكى الا المشاكل و بس .....

حور : الى قدامك دا محمد .....

الاء : هو فين دا يابت ....

حور : بطلى هبل بقا المستر بتاعنا و الى خبطى فيكى كمان و هزقتيه هو هو محمد الى ساعدك و انتى تعبانه ههههههه....

الاء : كملت .........

محمد : انا المستر محمد و هدرسلكوا ماس و هبقا المشرف بتاع الفصل طول التالت سنين الجايه لو منقلتش .......

الطالبه 1 : تنقل فين بس يا مستر احنا كدا نضيع من غيرك ......

الطالبه 2 : نضيع ايه احنا توهنا فى الجمال خلاص ...

كل الفصل طبعا ضحك و البنات عماله تبصلوا باعجاب شديد و الصبيان متغاظين و بيتفرجوا ...

محمد : اسكتوا و كل واحد يقدم نفسو .....

الطالبه 1: اسمى شهد محمد و من هنا من اسكندريه ...

الطالبه 2 : اسمى سلمى عصام و من من الغربيه بس ساكنين هنا من زمان .....

و كلوا البنات قدمت نفسها و جينا على اخر دسك فى الفصل .....

حور : اسمى حور شريف و من القاهره ...

الاء ( مهو انا لازم اخوفهم منى و اعرفهم انى متنمره بس مع الوحشين بس و دى اول نقطه ) : اسمى الاء احمد ....و قعدت ..

محمد : انتى قومى ...

مردتش عليه ..

محمد : هو انا مش بقول قومى ...

الاء و هى تشير الى نفسها : بتكلمنى انا ...

محمد : اه قومى .

الاء : افندم ...

محمد : اظن الكل عرف نفسو و قال منين و استأذن و قعد انتى بقا قعدتى عالطول ...

الاء : اولا قعدت علشان خلصت ثانيا مظنش لما اقول منين هيفيدك فريح نفسك يا مستر مش هقول ...

و الفصل كلو كان مذهول من دى الى فاكرها مش شاطره و هى طبيعتها كدا و الى فاكرها صايعه ووو

الطالب ١: انا نور حسن و من القاهره ...

الطالب 2 : انا زياد محمد و من الشرقيه ...

و بعدها الفصل كلو خلص تعريف نفسو و الجرس رن و الكل راح على مطعم المدرسه و كانو الاء و حور بيأكلو و يتكلمو عادى و لقوا شهد و سلمى الى معاهم فى الفصل ماسكين بنت بيضايقوها و ياخدو اكلها يرموا على الارض فامسكتوش ......

انفصام متعمد 💔🖤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن