1 rész -A nagy találkozás

199 11 1
                                    

~Verus szemszöge~
... El sem hiszem , hogy egy hónap után újra találkozhatok Vikussal ... már nagyon hiányzik a hangja , a pletykák és a hajnalig fent maradások😊. Holnap 12 fele érkezik meg Németországból, addig én előkészítés neki a szobáját és reggelit is készítek .
Annyira izgatott vagyok , hogy még Dinit sem hagyom békén 😂 biztos megért.
~Dini szemszöge~
Jajjjjjjj kikészülök ettől a lánytól... legközelebb ha Viki elutazik akkor csak titokban fog haza jönni , mert Verus itt pattog nekem . Mondjuk azt, hogy nagyooon türelmetlen . Hmmm , nekem ki kéne menni a haverokkal bicózni , remélem Verus nem akar majd jönni :)
...
-Hallod Vera- kérdeztem nyugodtan tőle.
-Mondd báttya- sóhajtott
-Kihívtak a haverok a skateparkba , jössz te is velem ? - kérdeztem reménykedve , hogy nem jön
- Nem , nem menj csak úgysem ismerek senkit Imin kívűl , majd esetleg holnap Vikivel.
- Oksi, akkor én húztam - Huhh kicsit örülök , hogy nem lesz ott ... ráér ez a bemutatkozás , még a végén belezúg az egyik srácba
- Jolvan, Sziiaa!
...
Míg a báttyám oda volt , én kitakarítottam minden szobát , hogy holnapra csillogjon-villogjon. A Dávid szobáját is kitakarítottam , ám amikor végeztem értesítéseket kapott a laptopján , melyet elfelejtett lezárni . Én mint kíváncsi testvér megnéztem , de csak YouTube volt . Ám a szemem megpillantotta a háttérképét , mely a haverjaival volt. Volt ott egy nagyoooooooon helyes csávó egyből ,elfogta a szemem . És hirtelen egy ajtócsapkodást hallottam .
- Megjöttem- ordibált fel Dávid
Mikor hallottam , hogy jön felfelé tettem magam mintha takarítanèk . Nem tűnt fel neki szóval NO PARA.
Későre járt már ezért bebújtam az ágyamba , lecsuktam a szemem és az a bájos fickó járt az eszembe és a szemem előtt . Majd el is aludtam , nagyon ki voltam merülve.
...
...


🍯Szerintetek ugyan az a csávó csavarta el Verus fejét , mint akire Dávid gondolt ?🍯
💕 Tippjeiteket várom kommentben💕
🍯 Ha tetszett dobhatsz rá egy szavazatot,és várom a kommenteket🍯
💕 Addig is puszii zozixhoney💕

Csak annyi , hogy szeretlekWhere stories live. Discover now