Gyors felhívom Zozot és segítséget kérek.
- Csá tesó!
-Cső Dávid , van valami baj?
-Igen nagyon nagy .
-Na mondd tesó meghallgatlak.
-Szóval ugye a laptopomon a háttér veletek van és hallgatóztam a lányok szobájában és arra lettem figyelmes , hogy a húgomnak bejön valamelyikőtök. És nem tudom , hogy ki mivel ő sem ismer titeket ezért nem tudja a neveteket. Deee elakarnak velem jönni a skateparkba , hogy élőben is lásson titeket. Mi tévő legyek?
-Nos tesó , először is nem illik a lányokat kihallgatni , mert ha megtudják baj lesz belőle , másodszor is itt az ideje egy komoly kapcsolatra , hagyjad hadd csináljon azt amit akar . Nyugodtan elhozhatod őket , még mi sem láttuk se a húgod se az unokatesód😊
-Igen tudom nem volt szép dolog , ha nem zavar tényleg elviszem . Holnap akkor mehetünk mind a hárman ?
-Igen persze , na de mostmár megyek csá!
-Cső!
Mély levegő , mély levegő , huhhh na most bemegyek és elmondom nekik , hogy holnap jöhetnek velem a skateparkba , remelem nem lesz feltűnő.
-Szisztok lányok ! Holnap van kedvetek eljönni velem a skateparkba ?
-Igeeeeeen!- ordították egyszerre majd körbe körbe ugráltak ?
-Jolvan akkor ezt megbeszéltük- és kimentem .
...
Vera ma egész nap azt akarta , hogy tanítsam meg neki a trükkök nevét és hogy tanulja meg a legegyszerűbb trükköt. Persze nekem segítenem kellett neki. Hath nem egyszerű trükk de ami még neki is menne az a KP, egész estig kint voltunk míg sikerült beadni a trükköt . Majd nagy álmosan mindenki ment a saját szobájába lefeküdni . Én még fél álomba voltam és csak a holnapra tudtam gondolni . Na de sebaj valahogy csak elsül, és el is aludtam .
...Nah vajon mi lesz holnap ?💕 Kicsit rövídre sikeredett , ezer bocsánat🍯
Ha tetszett nyomj a vote gombra 💕
Pusziiii zozixhoney 🍯💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
Csak annyi , hogy szeretlek
FanficNos ez egy Zozo és a barátai story lenne , egy lány szemszögéből elindulva🍯 remélem elnyeri tetszésedet 🍯 bocsika ha valamit rosszul fogalmazok meg/írok le🍯