5. rész - Első látásra szerelem

120 7 2
                                    

Reggel Dávid rontott be az ajtómon és szólt , hogy kész a reggeli . Még. Vikivel meg is ijedtünk olyan hangosan szólt , de hath ez ő. Gyors felöltöztünk , beágyaltunk ès mentünk le . Mikor leértünk négy , szó szerint négy fiú ült az asztalnál. Kicsit nagyon meglepődtünk , aztán oda ültünk mi is hozzájük . Itt volt Patrik , Imi , Zozo és ugye Dávid . Mivel Dávid és Patrik közt volt az egyik hely ahova gyorsan leült Viki ( na vajon miért 😏) ezért Imi és Zozo köze kellett beüljek. Dávid hozott nekünk reggelit és mellé kávét . Amíg ő főzte a kávét addig Zozo egy papírfecnit nyomott a kezembe . Persze akkor nem mertem megnézni nehogy észre vegyék . Amíg reggeliztünk Zozo lába mindig éríntette az enyémet. Olyan jó volt 😂🤷🏼‍♀️. Reggeli után mèg beszélgettünk .
...
Viki kért egy külön szobát , hogy azért ne zavarjuk egymást , majd segítettem neki átcuccolni. Miután végeztünk én vissza mentem saját szobámba , zenét hallgattam , majd rámjött a sírás . Arra lettem figyelmes , hogy Zozo ül az ágyam végén ölbe tett kézzel. Felültem az ágyra és az első kérdése az volt hogy:
-Mi a baaj? Miért sírsz ?
-Hiányoznak a szüleim.-válaszoltam elszomorodva és töröltem le a könnyem.
-Jajj ne sírj , rám számíthatsz-jött oda mellém .
-Köszönöm-mondtam majd megölelt.
-Megnézted a cetlit amit adtam?-kíváncsiskodott.
-Jajj még nem bocsikaa.
-Semmi baaaj , amúgy is csak a teló számom adtam meg , hogy tudjunk többet beszélni.
-Uuuu be is írom a telómba. - néztem rá mosolyogva.
-Jolvan akkor hagylak. Szia , légy jó és ne sírj nekem 🥰 -majd odajött szorosan magához húzott és adott egy puszit az arcomra és elment .
...
Később átmentem Vikihez és elmeséltem neki , nagyon örült neki , azonban a beszélgetés nem tartott sokáig mivel Dávid kihívott a szobából.
-Figyelj csak , ugye nincs semmi közted és Zozo között?
-Háááth ... nincs - válaszoltam neki .
-Jolvan akkor .
-De miért is kérded?- kíváncsiskodtam.
-Csak úgy. - dünnyögött majd bement vissza a szobájába.
Én is vissza mentem Vikihez és elmeséltem neki , majd vissza mentem a szobámba.
...
Éjszaka 11 óra van és én Zozoval chatelek , abban a felsőben amiben megölelt hiszen ojan jó illatú. Igazából csak kérdezgettünk egymásról dolgokat , majd elköszöntünk egymásról , hiszen mind a ketten fáradtak voltunk . Azonban holnapra megbeszéltük egy találkozót , csak mi ketten a Kempf tónál , mát nagyon várom 🥰.
Kicsit félek Dávidtól , hogy fogok majd elmenni úgy , hogy Viki nem jön velem . Pfff bajban leszek . Nade alszom egyet rá , s minden rendben lesz.






Nahát ÚRISTEEEEEEN 💕 köszönöm a 93 olvasót 🍯 nagyon örülök nekiii 💕 ez kicsit unalmasabb rész lett , de remélem tetszeni fog 🍯 ha igen akkor katt a csillagra💕 úgy döntöttem , hogy két naponta lesznek részek , remelem nem gond 🍯
Addig is jó olvasást , puszii zozixhoney 🍯💕

Csak annyi , hogy szeretlekWhere stories live. Discover now