Reggel kicsit lustább voltam khmmm... 12-kor szálltam ki az ágyból . Szerencsémre a talit 5-re beszéltük, jön utánam az Alfa Romeo-jával és elvisz mivel fogalmam sincs , hogy hova kell menni . 1-ig elkészültem majd lementem reggeli-ebédelni . Dávid már befejezte ami pont kapóra jött hiszen tudtam Vikivel beszélgetni. Viki épp chatelt valakivel , mikor oda értem mellé hirtelen elfordította a telóját majd lerakta az asztalra. Kicsit furi volt de nem foglalkoztam vele. Leültem mellé és elkezdtem enni a melegszendvicsből melyet nekem készített , s aztán felhoztam neki a mai napot.
-Kérlek Viki tereld majd el Dávid figyelmét , amikor elmegyek nem szeretném ha megtudná .
-Jolvan elterelem, de úgyis észreveszi majd , hogy nem vagy itthon.
-Jujj , akkor ha kérdi mondd azt , hogy elmentem sétálni .
-Magadban?
-Igen magamban , mert szüksègem van egy kis magányra.
-Okeee-nevetett fel Viki.
-Nade én most megyek fel , ha kell valami tudod hol találsz.
-Oks.
...
Már fél 5-kor elkezdtem készülödni. Felvettem egy kék farmert és egy croptopot. Majd kivasaltam a hajam de nem tetszett úgy ezért begöndörítettem a végét. Majd hallottam hogy itt egy autó . Kinéztem az ablakon és láttam , hogy Zozo az . Adtam is Vikinek a jelet , hogy most terelheti Dávid figyelmét , majd csendben kimentem és beültem mellè.
Mikor beültem adott egy ölelést és egy puszit az arcomra. Szerintem kicsit elpirultam de sebaj. Mentünk úgy 20 percet majd megérkeztünk . Lassan ment le a nap . Mi kiültünk a stégre és beszélgettünk .
-Amúgy van barátod ?- kérdezte Zozo szèles mosollyal az arcán.
-Jelenleg nincs , és neked barátnőd?-mosolyogtam vissza .
-Áhhh nincs .-sóhajtott majd megölelt.
-Nagyon jó veled lenni és beszélgetni.-mondtam és elpirultam.
-Örülök , hogy szeretsz engem .
-Hééé azt nem mondtam . De igen szeretlek majd lehajtottam a fejem a vállára.
-Nagyon szép a naplemente.
-Igen nagyon .
-Talán többet kéne együtt lógnunk.- mondta Zozo
-Nagyon jó lenne , veled ki lehet kapcsolódni.-mosolyogtam rá .
...
Késő volt én meg fáradt voltam ezért elaludtam az ölében. Majd mozgásra keltem fel .
-Nagyon aranyos vagy mikor alszol.
-Hihi , elhiszem -röhögtem el magam .
Majd bementünk és lefeküdtünk egy ágyba . Nagyon fáztam ezért ide adta a Ride Zone-os pulcsiát és abban aludtam . Reggel kávéval keltett.
~Dávid szemszöge~
-Hé Viki nem tudod hol van Verus?
-Nem.-vágtam fapofát
-Ne hazudj , tudom , hogy tudod.-mondta Dávid mérges hangon
-Jolvan , elment sétálni mert magában szeretett volna lenni . Mostmár elhiszed ?
-Miért lenne magányra szüksége? Talán elhiszem.
-Nem tudom , nekem is csak ennyit mondott.
-Jó akkor hagylak . Szia!
-Hello!
...
- Vikiiiiiiiiii!
-Igen?
-Vera nem jön haza ? Hol alszik ?
-Biztos elment valakihez , nyugi .
-Hiszek neked , de ha hazudni mersz annak rossz vége lesz .
-Nem hazudok , higyj nekem.
-Okee.
...
~Verus szemszöge~
-Hé Zozo , siessünk haza . Dávid már biztos ideges .
-Jolvan gyere ülj be és menjünk .
Majd hazavitt gyors kiszálltam és bementem . Bementem a RideZone-os felsőmben. Ki is ment a fejemből . Dávid volt lent a nappaliban , köszöntem neki és elkezdtünk beszélgetni . Majd lejött Viki is és inti hogy a felső . Egyből kaptam magam és felmentés letusolni . Azonban Dávid jött utánam és ...Szerintetek mit csinált Dávid ? 💕 Bocsi , hogy nem hoztam részt de csak most volt időm🍯 jó olvasást mindenkinek 💕 zozixhoney 🍯
YOU ARE READING
Csak annyi , hogy szeretlek
FanfictionNos ez egy Zozo és a barátai story lenne , egy lány szemszögéből elindulva🍯 remélem elnyeri tetszésedet 🍯 bocsika ha valamit rosszul fogalmazok meg/írok le🍯