Poyraz ipek röpteşambır içinde televizyon izlerken sadece düşündü; Tüm bunların nasıl başına geldiğini. Nasıl bu kadar zengin olduğunu.
Birisine yardım etmişti halbuki... Her şey acı bir sesle başladı...
Poyraz 13 yaşında, uzun boylu, kumral ve ergenliğin başında bir çocuktu. Mütevazı biriydi ve orta gelirli bir ailede yaşıyordu. Anne babası ayrıydı, babasıyla görüşmüyordu. Annesi 2 sene önce başka biriyle evlenmişti. Poyraz bu durumdan memnundu ama maddi durumları kötüye gitmeye başladığında, ilk kez depresyona girdiğini hissetti...
Okuldan o gün geç çıkmıştı. Evine 200 metre kala çalılıkların arkasında gelen acı bir çığlık duydu. Yaşlı adam sesine benziyordu, öyleydi de. Birdenbire yardım etmek istedi.Poyraz kolundan tutup çevirdığinde bu adamın kanlı yüzünün arasından aslında ünlü playboy Metin Arslan olduğunu güclükle fark etti. Magazinlerden uzak duran adam yalnız ama milyonerdi. Belli ki vurulmuştu yada gasp edilmişti.
Adam ağlıyordu. Poyraz adamın ağzından çıkan kelimeleri zorlukla anladı...
-Yar..dım..et. Ta-taksi...çağır!
Poyraz heyecanla korkuyu aynı anda yaşıyordu. Aceleyle etrafına bakınıp taksi aradı. Bir şeyler yapmazsa yaşlı milyoner ellerinde ölecekti. Tabiki bu olayın tek sorumlusu kendisi olacaktı.
Uzun zaman önce kurduğu hayaller belki de bugün gerçek olacaktı. Eğer bu adamı yaşatırsa yüklü bir para alabilirdi. Ama işlerin ileride hiç öyle gitmeyeceğini bilseydi belki de hiç bu işe bulaşmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Milyoner Çocuk
Teen FictionAniden zengin olan bir çocuk ve onun zengin hayatına alışma hikayesi. Herkesin hep olmak istediği gibi... Fakat her güzel şeyin bir bedeli vardır..