(Licht)
-Nem~
Nyult egyre lejebb-De attól még nem csináld
Mondtam újra a szokásos rideg hangneben.-Ohhh.... Azt hittem hogy most engedni fogod~
-Nem volt elég neked egyszer?!
-Nyem~
Perverz sündisznó.... Majd meg hallotam hogy csörög a telefon Hyde sóhajtot egyet és oda ment és fel vette.
-Hallo? Mahiru? Mit szeretnél?
Mahiru? Miért keresí Hyde-ot?
-Mi van!? Jó már megyünk is!
Majd le tette a telefont.
-Gyere Licht megyünk Mahiru-ékhoz!-Miért?
Ràngatot ki.-Majd út közben el mesélem!
Majd oda mentünk Mahiru-ék házà hoz.-Tényleg itt van?
-Meg látjuk.
Majd be mentünk.-O-oh! Már úgy tünik mindenki itt van.
Mondta Mahiru egy kicsit félénken.-Hát tényleg it van Tsubiaki...
Mondta Hyde össze ráncolt szemöldökkel.-Sz-sziasztok....mondani szeretnék nektek valamit.
Különös. Most egy kicsit félénk.
-S-sajnálok mindent!-He?
Mondták mind a hetten egyszere. Néha nem is tudom hogy lehetnek ezek hete...vagy is nyólcan tesvérek.-R-remélem hogy meg fogtok nekem bocsátani....mind azt amit tettem szörnyen rösztelem....
Mondta könnyes szemekel.-Meg bocsátunk...
Mondta a szokásos untot hangján Kuro.-Nii-san!
-Többé semmit semm akarok meg báni..! Megérdemel egy második eséjt végül is az ócsénk. Nem igaz?
Nézzet a többiekre.-D-De igazad van Kuro.
Mondta Mahiru.-*Sohaj* Mindenki meg érdemel egy második eséjt! Meg legalább nem ém leszek a leg fiatalabb~
-Végül is legalább nem voltak únalmas napjaim. Jó vólt veled harcolni.
Tsubiaki csak kikerekedett szemekkel nézet majd meg eredtek a könnyei.-N-Ne sírj Tsubiaki!
Mentek oda és kezték el vivasztalni.-Meg...akarom neketek azzal hálálni.. hogy elviszlek mindanyiotokat e-egy kirándulásra egy szigtre....
-Mi?
-Úgz gondoltam hogy... El mehetnénk igy mindannyian egy közös kirándulásra egy szigtre az...egyik ismetösömnek van ott egy nyaraloja és megengete hogy oda mehetünk...
Mondta szipogva.
-Úgy...hogy késülödjetek....-Mikor indulunk?
-Holnap itt Mahiru-san házánál várlak titeket.
-Akkor mi már megyünk is. Örülök hogy találkoztunk igy is Tsubiaki!
Majd el mentünk.-Na Licht?
Nézett rám miközben éppen haza fele sétáltunk én meg csak kérdöen néztem rá.-Mi az?
-Érdekel a kisvkirándulás? Csak egy sígeten senki semm zavarna minket úgy hogy bele férne egy kis huncutkodás~
-Ha ha.. gyorsan el veted ezt az ötletet. Csak nem maradunk ott olyan sokáigvagy ragadunk ott hogy meg legyen erre a tökéletes alkalom!
-Ünepprontó...
Majd haza is értünk és elekzdtünk be pakolni a böröndökbe.-Vajón milyen ruhát vigyek?
-Semmient angyalkám! Meztelenül vagy a leg sexy.
-P-perverz.
Mondtam egy enyhe pirel. Hogy neki mindig csak ez jár az eszében! Pornó film van az agya helyén vagy mi!?
Majd azt éreztem hogy hátulról átöle és meg puszilja a nyakam.-Licht. Szeretlek.
Mondta miközben szorósabban ölelt. Olyan jó érzés volt. Majd le ült a kanapéra de engem is vitt magával és bele ültem az ölébe.-Hyde aszem egy valamiben tébedtem.
Mondtam egy komoly hangszulyban.-Ezt meg hogy érted?
-Azt mondtam még régeben hogy neked már nincsen családod. De tévedtem. Ahógy láttalak titeket Tsubiaki-val rá jöttem hogy ti egy nagy család vagytok.
Tudom rövid rész meg még késtem is vele de nem volt túl sok ötletem hogy mit id irhatnék úgy hogy ha van valami ötletetek irjatok privátba 99'9% hogy bele rakom az ötleted úgy hogy csak bátran!
ESTÁS LEYENDO
SERVAMP Hyde X Licht (BEFEJEZVE)
FanficMár lassan egy éve hogy találkoztam azzal az idiota sündisznoval. De egyben a legjobb nap volt a világon.