(Licht)
-Jó éjszakát angyalom*Reggel*
Amikor fel keltem egy kicsit sajgót a testem pláne a seggem fájt! Tele voltam piros foltokal most vesszem észre hogy még harapások is ékesítik a testemet. Ez meg miért nem éreztem meg tegnap?!
-Jó reggelt Licht~
Jött be a szobába egy széles mosolyal az arcán majd le hupant mellém az ágyba és átölelt.
-Hát a tegnapi..he...úgye hogy nem fáj any-
Néztem rá egyböl összeráncolt szemöldökel.-Nem egy kicsit semm fáj!
Valojában tényleg fáj.
-Csak salyóg az egész testem de attól még jól vagyok!
Mondtam durcásan.-Bocsi. Nem akartam hogy fájon de ahogy nyögtél nem birtam magam vissza fogni. Meg amúgy is a te hibád.
-He?? Miért lenne az??
-Mert túlságosan is imádni való vagy és nem bírtam fékezni magam miközben azt nyögted hogy gyorsa-
Majd egy jól irányzot ütésel tarkon vágtam.-Fogd be perverz!
Förmedtem a kis súndisznóra.-Jó jó bocsi! Hé Licht....nem gondoltál arra eddig..hogy hát..öhm...elkéne menünk randizni..?
Kérdezte egyre vörösödöb fejel.-Hát igen...de hát mi mindketten fiúk vagyunk...és mi lessz ha egy ismerös ember meglát minket együt?
-Miért? Nem szeretnéd hogy veled lássanak?
-Mi? Nem csak hát.... Na jó hagyuk ezt a témát inkább mielött megint össze veszünk!
-De én kiváncsi vagyok a véleményedre~ Nem fogok kiabálni akármit is mondsz.
-A szüleim itt vanak még a városban. Meg egy hírség vagyok! Mi lenne ha kiderülne hogy a világ hírü Lichr Jekylland Todoroki egy meleg? Mi lenne a karieremel. Meg nem akkarom hogy az apám rád száljon és szét akarjon választani...
-Igazad van.
-Úgye hogy nem zavar?
Kérdeztem agódva.-Licht ami neked jó az nekem is jó. Nem akarom hogy neked rossz legyen.
Mondta egy mosolyal de egyáltalán nem vólt öszinte.-De mi lesz veled-
-Nincs olyan a kapcsolatunkban hogy én vagy te csak mi.
Mondta majd mielött megszolalhatam vólna megcsókolt de ebben a csókban nem volt semmi vágy se szenvedély mint ha nem is akarná... Majd elváltunk és ki ment. Megint sírhatnékom van! Fenébe!(Hyde)
Olyan rossz Lichtnek azt mondani hogy akkor ne menjünk.... Mert én nagyon is szeretnék meni vele egy randira. De ha Licht ettöl boldogtalan lessz akkor nem éri meg. Nekem ö a mindenem.
1.óra múlva.
-Hyde készülödj!
Kiabált nekem Licht.-Készülödni? Még is hová megyünk angyalkám?!
Kérdeztem értetlenkedve.-Hát a randinkra te idiota!
Teljesen kikerekedettek a szemeim.-De hát azt mondtad hogy-
Kezdetem vólna éppen bele a mondatomba de bel vágott a szavamba.-Nem baj!
Jött le a lépcsön.
-Többet nem érdekel ki mitt gondol már csak az hogy veled lehesek.
Elpirultam szó halatán ne érdekli hogy mások mitgondolnak a kapcsolatunkról vajón medig lessz így? Remélem sokáig.
Felvettem a cipömet és egy kis pénzt majd el indultunk. Sétáltunk egymás melett de az általában sok embertöl nyüzsgö ucák most egy kicsit nagyon csendes vólt alig vóltak emberek vagyis nem fogja zavarni. Megfogtam a kezét és össze kúlcsoltuk az újainkat.-H-hyde!
Mondta hot vörös fejel.-Zavar mert ha zavar akko-
Mondtam vólna végig a mondatomat de nem hagyta hogy végig mondjam és a szám elé tette a kezét. Majd indultunk tovább kézen fogava és nem is szóltunk egymáshoz egészen a fagyizoig.
-Hé Licht kérsz fagyit?-Igen.
(Licht)
-Igen.
Ahogy ki mondtam egyböl oda is ment a figyiárushoz én meg le ültem a legközelebbik padra és vártam. Majd meglátam a szüleimet! Mi!?
-M-mit keresnek itt?
Probáltam meg húzzni magamat nehogy észre vegyenek. Még csak az hiányozna.-Hé Licht! A vanilliás jó lessz.
Jött oda hozzám és a kezembe nyomta a fagyit. Francba Hyde! De csak nem vettek mineket.-Oh Lichti!
Lichti? Jaj anya megint ki talált nekem egy újabb becenevet.-Sziasztok..
-Hello!
-Mit csináltok itt? Licht neked meg nem gyakorolnod kéne?
El ne merd magad szólni Hyde vagy véged!-Csak ki jöttünk Licht-el sétálni és meg hívtam egy fagylaltra~
Hu... Azt hittem hogy el mondja hogy miért jöttünk ide eredetileg most megnyugotam.-Licht még mindig nincs barátnöd?
Kérdezte komoran az apám.-Jaj sívem hagyd már ezt a témát!
Igen.. Ezt a témát mindig is probáltam kerülni amenyire csak lehetet.-Ne kezd megint elölröl apa!
Mindig mikor fel hózza ezt a barátnö témát akkor mindig össze veszünk és most ez hiányzik a legkevésbe!-De fiam! Már 18 éves vagy lassan 19 és még mindig nincsen barátnöd! Naponta kapod a leveleket szebnél szebb lányoktol te meg mindegyiket vissza utasítod!
-Ne most kezdetek el veszekedni itt az utca közepén.
-Na és ha nincs barátnön! Akkor mi van? Amúgy sem kell!
-Ne makacskodjál már ennyit! Az én fiam nem lessz ilyen az én fiam tökéletes lessz neked tökéletesnek kell lened és kész!
-Mi van akkor ha én nem szeretem a lányokat!
Teljesen kikerekedettek a szemei és csalodotság látszot bene.
-Nem érdekel hogy te nem ilyen gyereket akarsz ha nem vagyok elég jó akkor tagadj ki és fogadj örökbe eggyet! De én nem fogok megváltozni!
Fogdtam meg Hyde kezét és el mentünk.-Licht áljmeg! Ow! Túl erösen szorítod a kezemet!
Egyböl meg áltam és rám néztem majd elengedtem.-Bocsi! Nem akartam megszorítani a kezedet.
Óvatos össze kulcsoltuk ujainkat.
-Igy már jobb?
Kérdeztem amire csak bologatot és elmosolyodot. Olyan aranyos!
Majd továbbemtünk. Este felé leültünk egy fa tövébbe és néztük a naplementét. Olyan gyönyörü volt.
-Hyde szeretlek.-Én is téged angyalkám~
Mondta majd maga elé fordítota a felyemet és megcsóklt nem tétováztam és én is vissza csókoltam. Neki döntöt a fa törzének és úgy folytatuk és a keze be csuszot a polóm alá és bele nyögtem a csókba majd eltoltam magamtól.-Ne felejsd el Hyde hogy még kint vagyunk.
Mondtam amire csak elkuncogta magát és újra megcsókolt. Majd haza mentünk és le fürödtünk és le döltünk az ágyra.
-H-hyde... Majd máskor is megismételjük?
Néztem bele piros fejel a vörösen csillogó szemébe.-Igen~
CZYTASZ
SERVAMP Hyde X Licht (BEFEJEZVE)
FanfictionMár lassan egy éve hogy találkoztam azzal az idiota sündisznoval. De egyben a legjobb nap volt a világon.