(Licht)
Már lassan egy éve hogy találkoztam azzal az idiota sündisznoval. De egyben a legjobb nap volt a világon.
Igen én nem utálom Hyde-ot jó elöször tényleg nem kedveltem de aztán egyre közelebb kerültem hozzá és asszem
beleszerettem. De hogy tudna engem szerettni? Nekki én csak egy Éva vagyok.-Hé Tenshi-chan nem kénne lassan menünk el fogsz késni van még 2 perced
-Kérdezi Hyde én Meg ránézek úgy mint aki a szemeivel akaraja megölni.-Hyde....szerinted miért rohangálok fel-alá már egy 10 perce? Nem tudom hová raktam azt a nyomorult ingemet!
Ja igen lassan már 10 perce rohangálok fel-alá fél mesztelenül csak azért mert nem tudom hová raktam az ingemet.
-Öhm...nem ezt az inget keresed véletlenül?
Mondja egy huncut vigyoral és felemeli az emlittet rúha darabót én meg nézek rá idegesen.-Akkor fölöslegesen túrtam fel as egész öltözött?!
-De jó volt nézni
Mondja egy mégszélesebb mosolyal
az arcán amitöl még cukib lett de akkor
is mérges voltam rá. Oda mentem hogy elvegyem töle az inget de Hyde magasabb volt...jóval magasabb...Meg erösebb és izmosabb is!
És fel nyujtota a karját hogy még inkább ne érjem el-Hyde be játszadoz velem!
Förmedtem rá de ött egy csepet sem izgata. Elkezdek az ingemért nyujtozkodni és a testem hozzá simúl az ö izmos testéhez amitöl elpirulok egy kicsit-Add már ide!
Most már tényleg betelt a pohár bele rugtam de nem túl eröszen és sikerült elvenem tölle az ingemet és gyorssan felkaptam és már indultam is a szinpad hoz már futtotam mint az állat.-Licht késtél!
Kiáltja nekem Kranz a menedzerem egy kicsit mérgesen(Hyde)
Csak szóra kozni akartam mert Licht mostanában olyan sokat dolgozik még csak 18 éves de úgy szaladgál fel alá mint egy kutya akit mindig hívnak.
Olyan feszült. De a játéka akkor is csodálatos egy kész angyal.
Az én angyalom.
Kb 2 órás volt az elöadás-Csódálatos vagy Tenshi-chan!
Kiáltom Licht nek aki ràm néz és egy kicsit elmosolyodik
Ahógy vissza mentem az öltözöbe láttam hogy Licht a kanapán ül és Kranz meg mondja a szokásosat
"Miért késtél?,, meg "figyelj jobban!,, Meg satöbbi...-Na mindegy attól még ügyes voltál.
Mondja mosolyogva Kranz és utána ki megy-Hé, sündiszni
Mondja a sokászos flegma hangon-Hm?
-Jó voltam?
Most nem azon a szokásos hangnemben beszélt hozzám most kedvesebb volt.-Igen ahógy az angyalkámtol elvártam!
Mondtam mosolyogva-Angyalkádtol?
Kérdezi de mint ha egy kicsit el is lenne pirulva. Aranyos-Igen az angyalkámtol
-Ne mind ezt!
Ahógy ki mondta el is nézzet és a falat bámulta-Miért ne?
-Mert nem vagyok a tied!
Sajnos tényleg nem az-Még
Egyböl rám nézet és a feje tiszta
piros volt olyan volt mint egy érett
paradicsom. Elkezdek kuncogni ö meg össze huzza a szemöldökét igy úgy nézz ki mint amikor Kranz rám nézett mikor sót tettem a cukor helyet véletlenül a teájába-N-nem mond ezt! Soha nem leszek a tied!
-Biztos vagy benne?
Mondom egy még nagyobb vigyoral az arcomon és kuncogok Licht meg nézz vörös fejel.(Licht)
-Biztos vagy benne?
Mondja egy még nagyobb vigyoral az arcán. Mi útöt beléd? Miért mondod ezt? Ne mondj ilyet mert én... zavarba jövök
Inkább elfordultam átöltöztem gyorsan
és mielött elmehettem vólna éreztem hogy valaki rárakja a kezéta a derekamra és látoom hogy az a hülye sünsiszó és átkarol-H-hyde?
Mást nem tudtam mondani csak a nevét
-Mit müvels? Engedj el!
Nem jó a látszatot tartani kell nem tudhatja Meg hogy szerettem!-Miért nem mondod el?
-De mitt?
Kérdezem Hyde-ott értetlenkedve
-És engedj el!-Nem
A könyökömel hasba ütöm ö Meg a földre rogy és rám néz
-Tenshi-chan miért nem ütsz erösebben? Régen sókkal erösebben ütötél most miért nem ütsz igy meg?
Mond meg....
ESTÁS LEYENDO
SERVAMP Hyde X Licht (BEFEJEZVE)
FanficMár lassan egy éve hogy találkoztam azzal az idiota sündisznoval. De egyben a legjobb nap volt a világon.