chapter 1: Proloog

68 6 0
                                    

"Hey, kom je nog slome flubberworm !?" Riep Andromeda luid. Ze liep door het bos met Bellatrix  achter haar aan.

"Wacht maar tot ik je te pakken krijg !" Riep Bellatrix en ze liep achter haar zus.

Een paar meter verder zat Narcissa. Ze was net 11 dus ze mocht pas volgend jaar naar Hogwarts. Ze tekende een beetje in haar Schrift en ze staarde af en toe naar haar zussen.

"Wat doe je ?" Vroeg Bellatrix. Narcissa had niet gemerkt dat ze naast haar kwam staan.

"Gewoon. Tekenen. Dat zie je toch ?" Zei Narcissa. Bellatrix nam het Schrift en bladerde er door.

"Best mooi !" Zei Bellatrix en Narcissa zag dat ze dat meende. Andromeda kwam nu ook aanlopen en ging naast Narcissa zitten.

"Hehe, alles goed met je Cissy ?" Vroeg ze. Ze had duidelijk net een heel eind gelopen. Voor Narcissa kon antwoorden werd haar boek de lucht in gehezen.

"Hee,laat  dat!" Riep ze. Maar Bellatrix luisterde niet en ze hees het boek nog hoger.

Andromeda rolde met haar ogen naar Bellatrix . Ze fluisterde een spreuk en het boek vloog naar haar toe. Met een glimlach gaf ze hem terug aan Narcissa.

"Wacht maar volgend jaar kan ik ook toveren !" Zei Narcissa dreigend. "Je meent het !" Riep Narcissa.

Andromeda en Bellatrix begonnen te lachen. "Oooh, Cissy toch !" Riep Andromeda en ze sloog haar arm om Narcissa heen.

De 3 zussen gaven elkaar een knuffel en keerde daarna terug naar het grote zwarte huis voor hen.

En zo begon dit verhaal. Met 3 zussen die dol zijn op elkaar. Ze speelde vaak samen in het bos en kwamen altijd op voor elkaar.

Ze amuseerden zich samen en waren heel gelukkig. Ja, WAREN, op een dag veranderde alles...

the black sistersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu