Narcissa stond op. Ze wist niet hoelang ze hier buiten gezeten had. Het schemerde al en Narcissa had het koud.
"Die stomme korte schoolrokjes toch altijd !" Mompelde ze en met veel moeite stond ze op.
Ze veegde haar betraande gezicht zorgvuldig af aan haar mouw en ze zuchte.
Ze moest vroeg of laat toch naar de common room dus het had geen zin om hier te blijven staan in de kou. Narcissa zuchtte nogmaals en ze begon traag naar het kasteel te wandelen.
Ze vroeg zich af hoe het ging met Andromeda. Ze begon sneller te wandelen en al snel kwam ze bij de grote, eiken deur die op een kiertje stond.
Narcissa sloop naar binnen. Het was muisstil. Waarschijnlijk was de avondklok al ingegaan en had ze het avondmaal gemist.
Ze zuchtte nogmaals want ze had enorm veel honger. Ze liep naar helemaal naar beneden, waar de Slytherin common room is.
Ze negeerde de vragen van het schilderij en vertelde het wachtwoord. Het schilderij ging niet open. " Ik zei-" begon Narcissa kwaad.
"Ja ,ja ,al goed ondankbaar mens !" Riep het schilderij en het zwaaide open.
Narcissa 's vrolijkheid ging er niet op vooruit toen ze de Slytherin common room zag. Er hing een donkere, grimmige sfeer.
Ze zag Andromeda alleen zitten en ze zag er nogal zenuwachtig uit. Narcissa liep op haar af. " Andy!" Riep ze.
"Euh , hey Cissy ." Lachtte ze en ze probeerde te verbergen dat ze zenuwachtig was. "Ik euh moest net naar euh... de bib ! Ja , ik moet dringend naar de bib voor... DIT BOEK! Ja , dus daag..." Zei ze en weg was Andromeda.
Narcissa keek haar met gefronsde wenkbrauwen aan toen Andromeda de common room al lopend verliet.
Ze keek om haar heen maar al haar vriendinnen lagen al te slapen. De enige die nog in de common room waren was Bellatrix die in een hoekje zat te fluisteren met een groepje andere Slytherins.
Bhah, Dat zijn die Lestrange en zijn vrienden. Dacht Narcissa.
Malfoy zat er ook bij. Hij viel op met zijn witblonde haar dat op 2 druppels water op haar haar leek. Hij keek even naar haar en Narcissa werd rood.
Snel haastte ze zich naar haar slaapzaal. Ze zal haar zus morgen wel ondervragen...
Weer een nieuw hoofdstukje ! Ik wil ook graag artemishp bedanken om te stemmen op mijn boeken en om te commenten !❤⚡ Zoals altijd: laat zeker leuke ideetjes enzo weten in de comments en dan zie ik jullie snel weer Hp-ganggg
Xxx
Flo😘"Hey , Narcissa
JE LEEST
the black sisters
Fanfiction"Bella..." "mmyes" "Please d'ont do it !" ... "I...i love you !"