Het was zover . De zussen mochten eindelijk weer naar Hogwarts . Bellatrix begon aan haar 6de jaar , Andromeda haar 7de en dus laatste jaar en Narcissa aan haar 5de jaar.
"Hey Cissy !" Riep Bellatrix. Ze stond tegenover Andromeda en ze waren duidelijk aan het duelleren.
De halve school stond om hen heen. "Andy, Bella wat doen jullie !" Siste Narcissa. "Straks betrapt iemand jullie en dan-" begon Narcissa.
"En dan wat !" Zei Bellatrix uitdagend. "Wat gaan ze doen !" Riep ze hatelijk en ze vuurde weer een spreuk af op Andromeda die net wegsprong.
"Ik zou maar opassen Bella ! Vergeet niet dat ik beter ben in duelleren dan jij !" Riep Andromeda. "Jij ?laat me niet lachen !" Riep Bella.
Ze begonnen steeds gevaarlijkere spreuken naar elkaar te vuren. Narcissa wist niet wat te doen. Haar zussen luisterden toch niet.
"Crucio !!!" Krijste Bellatrix. Andromeda viel op de grond en krijste het uit. Narcissa wist niet wat te doen ze trok haar toverstok en sprong tussen Andromeda en Bellatrix.
"Stop het !!!!" Riep ze . Er liepen tranen over haar wangen en de mensen rond hun waren opeens doodstil.
Bellatrix hield op en ze keek gebroken naar haar zus. Narcissa gooide haar toverstok op de grond en ze ging naast Andeomeda zitten.
"Andy , Andy , ben je oké?" Vroeg Narcissa. Narcissa begon harder te huilen.
"Mja , het is goed Cissy!" Zei Andromeda. Ze deed haar best om dapper te klinken maar haar stem had iets zwak.
Narcissa draaide zich om en zag Bellatrix. Ze keek nog steeds naar Andromeda. Ze was duidelijk bezorgd ook al wou ze dat niet toegeven.
Andromeda stond op. Ze keek naar haar zus en ze draaide zich om. Narcissa volgde haar. "Laat me alleen. "Zei Andeomeda.
Narcissa knikte en ze liep weg. Verder en verder. Weg van iedereen en alles. Ze wilde niets horen of niemand zien.
Uiteindelijk stond ze stil. Ze ging tegen een boom zitten en ze merkte dat ze terug begon te huilen.
Bellatrix was veranderd. En niet zo'n beetje. Narcissa sloot haar ogen even.
"Hey..." hoorde ze een zachte stem naast haar.Ze opende haar ogen en ze schrok. Daar stond Lily Evans. Een meisje uit het 6de jaar met lang ros haar en een stapel boeken in haar handen.
Narcissa wende haar blik af en zij: "Hey." Ze wist niet wat ze moest doen. Lily was een Gryffindor en dan had ze nog Muggle ouders ook.
Maar ze was aardig en lief. En aan zo iemand had Narcissa nu nood. " ik euh hoorde van Siruis-" begon ze. Even keek Narcissa haar aan.
Ze had haar neef genoemd. HAAR neef. Ze hoorde haar tante al roepen "Hij is een schande voor de familie!"
Lily besefte dat ze iets verkeerd had gezegd. "Oh, ja, Sorry... Maar hij vertelde dat Bellatrix Andromeda had... euh..." Ze maakte haar zin niet af.
"Vervloekt, gemarteld, pijn gedaan,..." zei Narcissa. Lily kwam naast haar zitten. Ze kneep zacht in haar schouder en zei dat als er problemen waren ik altijd naar haar mocht komen.
Narcissa keek haar dankbaar aan en ze keek daarna terug naar het meer. Wat zouden haar zussen ervan vinden als ze vertelde dat ze met Lily Evans had gesproken.
Lily lachtte luef en keerde zich daarna weer om. Narcissa keek hoe Lily terug naar het kasteel liep.
Ze voelde zich al een stuk beter...
Zo jongens dit was even een langer hoofdstuk omdat ik bijna zomervakantie heb en dan dus langer kan schrijven !Yaaaaay 😉😊 En ik zoek leuke Hp fanfictions om te lezen dus laat effe wete in de comments wie zijn fanfic ik moet lezen !😘😍
Love you all guyss
JE LEEST
the black sisters
Fanfiction"Bella..." "mmyes" "Please d'ont do it !" ... "I...i love you !"