פרק 13

297 6 577
                                    

עבר יום מאז המצעד של אתמול. הרחובות עדיין מלאים בסרטים ולכלוך. אוכל זרוק כמובן אין, אכלו אותו. לונדון חזרה מיום השמחה הזה, אל תוך חיי היום יום, וכולם חזרו אל עיסוקם - לעבוד ולהעביד בשביל כסף, לגנוב בשביל אוכל, או להשתכר בשביל ההנאה.

אך בשבילכם זה יום שונה...

----ערפדים בלבד----

יונתן מכנס את כולכם את אל תוך הקרונית שלו, ומוציא מכתב. "זה אחד המיקומים של 'הציפורניים של אדוארד'." הוא אומר ופותח את המכתב. " 'החזקים ביותר, נמצאים בין החלשים ביותר. העשירים ביותר, נמצאים בין העניים ביותר. וכל זה קורה, מתחת לאף שלנו.' " הוא מקריא את המכתב, ואתם מביטים בו בבלבול. "הכוונה היא שהציפורן הראשונה נמצאת באזור העני של לונדון, בתעלות. 'מתחת לאף'." הוא מסביר לכם ואתם מביטים בו בהבנה.

הוא עולה לעגלה, ואתם אחריו. אתם נוסעים ברחבי לונדון, רואים כמה צדדים אחרים שלה, ולבסוף מגיעים לרובע וייטצ'אפל. אפשר לראות את העוני שברובע הזה, והאנשים שחיים בצורה כזאת נוראית. רוב האנשים הם מלוכלכים ועניים, ויש רק חלק קטן שלבושים בתרבות. ככל הנראה הם מנהלי מפעלים. 

יונתן יורד מהמרכבה ואתם אחריו, והולך בין הבניינים, עד שאתם מגיעים לפתח ביוב. "אני לא יודע בדיוק איפה זה, אבל זה אמור להיות כאן." הוא אומר ומושיט לכולכם אטב כביסה לאף. הוא נכנס לתוך הביוב, ואתם אחריו.

--------

----אנשי זאב בלבד----

טליה מכנסת את כולכם, בלילה, אל תוך החדר הראשי, ומוציאה בפניכם מכתב. "זה אחד המיקומים של 'הציפורניים של אדוארד'." היא אומרת לכם ופותחת את המכתב. " ' עפר, עשן, פחמים רכבות. דברים כאלה בונים עיר, וגם הורסים אותה.' " היא מקריאה לכם את המכתב, ואתם מביטים בבלבול. "במידה ולא הבנתם. המשמעות היא מפעל הרכבות בלונדון." היא מסבירה לכם ואתם מהנהנים בהבנה.

היא עולה על העגלה, ואתם אחריה. אתם נוסעים ברחבי לונדון, ורואים את הצדדים של הלילה, למרות שידעתם עליה. לאחר כמה זמן אתם מגיעים סוף סוף למפעל, במרחק של כמה עשרות מטרים. המפעל גדול, יותר גדול מהמפעלים הרגילים, ויותר מסוכנים. 

"תכירו, מפעל הרכבות." טליה אומרת לכם. " בנוסף ל'ציפורן של אדוארד', אנחנו גם צריכים לשחרר את כל מי שעובד שם בכפייה - נשים, ילדים, אנשים חולים, משועבדים, בשביל פרוסת לחם במקרה הטוב." טליה אומרת לכם ואפשר לראות על המפעל את ראשי התיבות ר.ו.נ.ן. 

--------

אז זה פרק מיוחד, שקורה באופן קבוצת תחת התגובות של טליה ויונתן, כן, יש הפרדה, והמטרה שלכם הוא לחפש את ה'ציפורניים של אדוארד.' עם יונתן טליה, ובנוסף לשחרר את האנשים במפעל עם טליה.

תהנו

משחק תפקידים - זאבים ועטלפים 1868Where stories live. Discover now