- המשחק בתחילה היה אמור להתקיים בימינו בביקון הילס, אבל חשבתי שיותר יתאים לעשות את זה בלונדון הוויקטוריאנית.
- ההשראה למשחק עלתה לי בזמן משחק באססין קריד סינדקייט שקורה גם הוא בלונדון הוויקטוריאנית.
- כעקרון, המשחק לא היה אמור להיות משחק תפקידים, אלא פאנפיק שלי לזאב צעיר, שהיה יכול להתפרש לשבעה ספרים, אבל החלטתי לעשות אותו כמשחק עם מיקום וזמן שונה, ודמויות שונות.
- טליה ויונתן התחתנו, ועברו לגור באמריקה לאחר כמה שנים בלונדון.
- ירח הדבש היה בקריביים.
- העוגיות של טליה התפרסמו והפכו להצלחה אדירה.
- יונתן הוא יהודי, יונתן כהן.
- שם המשפחה המקורי של טליה הוא הייל.
- טליה שונאת גבינה.
- למי שלא שם לב, המלכה ויקטוריה היא צאצאית של אדוארד.
- הילד שהצלתם באחת ההרחבות, ג'ק, עתיד להיות ג'ק המרטש.
- אין רוחות רפאים בלונדון.
- יונתן הוא אלפא מרגע שנולד, בעקבות כך שגרם למותה של אימו האלפא בלידתה.
- אביו שנא אותו על כך, וקינא בו על היותו אלפא.
- דודתו, אחותו של אביו, ובעלה גידלו אותו.
- טליה היא אלפא בכך שהיא חיסלה את בעלה על מנת שלא יסבול.
- יש לה בן אחד, והיא אימצה את אחיין שלה, בן אחותה שנהרגה.
- ליונתן ארבעה ילדים, שאחת כידוע לכם נהרגה.
-בתכנון המקורי, היה צריך להיות מלחמה בין קבוצת הערפדים לקבוצת אנשי הזאב, אבל אתם סאחים וידעתי שלא תילחמו זה נגד זה.
- בתכנון המקורי, לטליה ויונתן היו אמורים להכיר אחד את השני.
- בתכנון המקורי יונתן וטליה היו בעבר זוג.
- לטליה יש שתי אחיות קטנות ואח גדול.
- אחותה הקטנה של טליה, תגור בעיירה קטנה בקליפורניה בשם ביקון הילס, ואתם כבר יודעים מי יהיו הצאצאים שלה.
- לא יצא לי לדבר על זה, אבל טליה ומשפחתה עברו תאונה של דינמיט מעורב עם בן חוזרר אדום, מה שגבה את חייהם של בעלה, אחותה, ושני גיסיה, ובנוסף גם שלושה אחיינים.
- איווי וג'ייקוב אחים.
- הם מתנקשים.
- איווי עברה לגור בהודו עם אהובה, הנרי ויש להם שלושה ילדים.
- ג'ייקוב נשאר בלונדון, והוא נשוי עם שני ילדים.
- איווי וג'ייקוב הם לא דמויות שיצרתי, הם לקוחות מהמשחק אססין קריד סינדקייט.
YOU ARE READING
משחק תפקידים - זאבים ועטלפים 1868
Randomמשחק תפקידים "כשהייתי קטן, תמיד רציתי להיות חלק מלונדון." "חלק מהעיר החזקה בעולם, ברגעי השיא שלה." "בלונדון יש הכל, טכנולוגיה, מדע, התקדמות, כוח." "זה המקום המושלם ביותר עלי האדמות." "ואם אתם מאמינים לזה, אתם תמימים." "עבדות, אלימות, אונס, גניבה, רצ...