פרק 19

170 8 366
                                    

במהלך שיטוטיכם ברחבי הארמון, שבמהלכו אולי קצת הסתבכתם, אחד מכם (מכל קבוצה) מצא פתק מוזר, עליו כתוב 'המקום בו כל העושר מגיע, זה המקום משם כל הכוח מגיע.' מיד עם קריאת המכתב העברתם לאלפא שלכם את תוכן המכתב, והוא (או היא) קראו לשאר הלהקה ללכת לחדר התכשיטים.

"אני מוכרחה ללכת, נזכרתי במשהו שאני צריכה לעשות." טליה אומרת ליונתן וקמה מהכיסא.

"כן כן, גם אני." הוא אומר לה וקם גם הוא מהכיסא, והם הולכים לכיוונים מנוגדים והולכים לחדר התכשיטים. מה שהם, ואף אחד מכם, לא יודע זה שיש שני חדרי תכשיטים.

----אנשי זאב בלבד----

בעזרת הציפורן שלה, טליה מצליחה לפרוץ את דלת חדר התכשיטים, וכאשר אתם נכנסים, אתם רואים חדר ענק, עם המון תכשיטים, שחלקם מסודרים, וחלק פשוט מפוזרים כאילו היו גרביים ישנות.

"תחפשו רמזים." טליה אומרת לכם ומתחילה לחפש.

--------

----ערפדים בלבד----

בעזרת הציפורן שלו, יונתן מצליח לפרוץ את דלת חדר התכשיטים, וכאשר אתם נכנסים, אתם רואים חדר ענק, עם המון תכשיטים, שחלקם מסודרים, וחלק פשוט מפוזרים כאילו היו גרביים ישנות.

"תחפשו רמזים." יונתן אומר לכם ומתחיל לחפש.

--------

אז אתם בחדר התכשיטים, תתחילו לחפש רמזים למיקומה של הציפורן האחרונה.

(ושימו לב, זה לא פרק משותף כך שאתם לא חייבים לדבר תחת התגובה של טליה ויונתן, אבל אתם חייבים לדבר בין הקבוצות ולהישאר בחדר התכשיטים. מי שרוצה או שאין לו עם מי לדבר, הוא יכול ללכת לתגובה של טליה או יונתן.)

תהנו.

משחק תפקידים - זאבים ועטלפים 1868Where stories live. Discover now