Lanet olsun işe yine geç kaldım...AAAAAAAA Jimin-ahh kravatımı gördün mü? Patron beni öldürecek gerçekten.
JM:
Merak etme evden çıkmak için hala daha zamanın var ayrıca sabahın köründe niye bu kadar bağırıyorsun karga gibi salak herif...!!
TAE:
Kravatımı bulamıyorum önemli bir toplantım var ve o kravat bana uğur getiriyor nerede bu nerede nerede neredee kahretsin...
JM:
Ben senin annen miyim aptal 25 yaşına geldin hala daha bana kravatının yerini soruyorsun nereye koyduysan oradadır ama sanırım ben onu duşa kabinin üzerinde gördüm oraya bak saf.
TAE:
Tamam tamam buldum ben gidiyorum geç kalmam akşam ramen yiyelim Jimin-ahh seni seviyorum.
[Jimin ve Taehyung lise yıllarından beri ev arkadaşıdır.Jimin genellikte Taehyung'dan biraz daha tertipli,düzgün,edepli olsa da Taehyung Jimin'in tam tersi biridir.]
[taehyung iş yerine varır]
TAE:
Kusura bakmayın efendim biraz geçiktim yolda trafik çok yoğundu birdahakine daha dikkatli olacağım.
PATRON PD:
öhöhöhm tamam canım sorun yok geç yerine bunu daha sonra konuşuruz geldin ya sıkıntı yok.
[taehyung şaşırır hiç bozmadan yerine geçer ve toplantı başlamıştır]
[uzun uzun her ayrıntıyı anlatır projenin üstünde detaylı bir şekilde konuşur ve müzik şirketiyle onun sayesinde anlaşırlar]
[taehyung arkadaşlarıyla vedalaşır ve eve gitmek için yola çıkar]
TAE:
Lanet olsun otobüs duuur duuur bekklleeeeeeee...nerede bu kart,teşekkür ederim efendim.Tutunacak yer bile yok mu ah şurası boş.
[işte o koku]
TAE:
Bir dakika ama bu koku... vanilya...saçmalama Taehyung onu kaybedeli 7 yıl oldu kendine gel yine başladın.
[evet bu Jungkook...Taehyung'un en yakın arkadaşı olan aslında yakın arkadaş mı demeliyim yoksa sevgili mi?]
[Jungkook onların lise arkadaşıydı aslında Taehyung için çok özel bir insandı daha önce hiç kimseye aşık olmayan o adam ilk defa birine aşık oldu...Jungkook.Duyguları karşılıklıydı evet Jungkook'da ondan hoşlanıyordu ikisi çok güzel vakit geçiriyordu doyasıya eğleniyordu ta ki o geceye kadar 13 Haziran 2014 o gece geçirdikleri kazada Jungkook hayatını kaybetti...üzgünüm]
TAE:
Neden hala böyle şeyler düşünüyorum ki o artık yok yolda gördüğüm herkesi o zannedemem buna alışmam lazım onsuz olmaya alışmam lazım.
[eve varmıştır fakat saat çok geç olmuştur Jimin endişeli bir şekilde salonda Taehyung'u bekliyordur]
JM:
Şükürler olsun sonun da geldin seni ne kadar merak ettim haberin var mı gerizekalı bunu birdaha yapmayacağına söz vermiştin...Taehyung...5 saat önce evde olman gerekiyordu neredeydin ne yaptın başına bir şey geldi mi...konuşsana gerizekalı cevap ver bana...!!!
TAE:
Özür di... [ağlamaya başlar]
JM:
Canım arkadaşım bir derdin varsa ben buradayım sadece bana neler olduğunu anlat.Seninle mi ilgili,işler mi kötü gitti noldu anlat bana...
TAE:
Seni aramalıydım özür dilerim ben sadece...
JM:
Evet
TAE:
Han Nehri'nde biraz vakit geçirdim özür dilerim seni aramalıydım.
JM:
Tamam sadece sakin ol ve her şeyi baştan anlat...dinliyorum.
TAE:
Yapamıyorum...olmuyor...alışamıyorum dün gibi, ona benzeyen birini gördüğümde kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor...
JM:
Tamam sakin ol.Jungkook...Yine birini ona benzettin değil mi?
TAE:
Jimin-ah yapamıyorum ben onu çok özledim...her gün...son gece giydiği tişörtü koklamak istemiyorum onu istiyorum Jimin-ahh onu...
JM:
Canım,güzel kalpli arkadaşım,ona hala daha aşık olduğunu biliyorum fakat Jungkook'u geri getiremeyiz değil mi o artık bir melek görmüyoruz veya hissetmiyoruz ama o hep yanımızda...yanında seninle sonsuza kadar birlikte...Nolur yapma lütfen...
[Jimin'de Taehyung ile ağlamaya başlar]
[taehyung jimin'in omzunda uyuya kalır]
JM:
Özür dilerim her şey için Taehyung-ah.Onu getiremediğim için...onu sana getiremediğim için özür dilerim.
[Jimin Taehyung'u odasına çıkarır]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEAR MY FRIEND | taekook
Fanfiction"İşler zorlaştığında, bir süre durun ve geriye dönüp ne kadar ilerlediğinizi görün. Ne kadar ödüllendirici olduğunu unutmayın. Sen, bu dünyadaki en fazla güzellikteki çiçeksin." -Kim Taehyung