AMA BU İMKANSIZ

16 1 0
                                    

[jungkook öldüğünden beri o kutu hiçbir zaman açılmamıştı ve taehyung'da içten içe her gün  kutuyu açmak istedi...]

TAE:

Eğer açarsam ona ihanet etmiş olur muyum? Ama Jungkook bana bunu açıp açmamam ile ilgili hiçbir şey söylemedi...

[1 saat kutu ile bakışır ve sonunda açmak için kendini hazırlamıştır]

[Taehyung her zaman ki gibi oratadan kaybolduğu için Jimin onu merak etmiştir ve odasının önünde durur...sessizce onu izler çünkü kutuyu görmüştür...]

TAE:

Özür dilerim sevgilim...

[konuşurken yavaşça kutuyu açar]

TAE:

Yanında olamadığım her an için,sana sarılamadığım her an için,birlikte ders çalışamadığımız,birlikte uyuyamadığımız geceler için özür dilerim...Jungkook geri gel ya bak eğer geri gelirsen her şey düzelecek tekrar mutlu olacağız...birlikte.

[kutuyu açar ama taehyung kendinde değildir çünkü neredeyse  7 yıldır kutuya elini bile sürmemiştir ve deli gibi ağlıyordur...hıçkıra hıçkıra]

[jimin onu bu boşluktan kurtarmak için her şeyini vermiştir ama artık onun da dayanacak gücü kalmamıştır taehyung her geçen gün biraz daha zayıflamaktadır...ruhsal olarak]

TAE:

Bakalım burada neler varmış Jungkook... ha ha ha bak bizim fotoğraflarımız...

[daha çok ağlar]

TAE:

Biz çok güzeliz değil mi...?

[daha çok...]

[jimin sessizce odaya girer ve yanına oturur]

TAE:

Jimin-ah şunlara bak okul gezisinde Yeni Zellanda'ya gitmitik hatırladın mı?

JM:

Evet canım benim hatırlamaz olur muyum bak burada üçümüzün fotoğrafı var...

[kutuda bir tane mektup vardır... hiç açılmamış...üzerinde 'Biricik Taehyung-ah' yazmaktadır] 

JM:

Taehyung bunun ne olduğunu biliyor musun hiç açılmamış?

TAE:

Hayır..ben bunu ilk defa görüyorum Jimin-ah...

[mektubu açarlar ve Taehyung okumaya başlar]

'Sevgilim,canım,güzel kokulu arkadaşım seni anlatmaya kelimeler yetmez biliyorum ama her şeyi söylemek istiyorum sana, bütün iyilikleri önüne sermek istiyorum. Seni o kadar çok özledim ki inanamazsın biliyorum bir gece görüşmedik ama ne bileyim özledim işte. Bunu ne zaman okursun bilmiyorum hatta bunu nerede bulursun onu da bilmiyorum ama nerede ve ne zaman okursan oku beni daha çok sev canım. Hayatımda ilk defa birine aşık oldum sanırım garip olan şey biz aynıyız yani herkes bir kıza aşık olmamı beklerken sen gelip beni buldun her şey için teşekkür ederim iyi ki varsın iyi ki buradasın...neredesin güzel soru...kalbimde...ve iyi ki oradasın. Şimdi sen soruyorsundur kendine neden bana bunu yazmış diye tamam itiraf ediyorum içimde kötü bir his var ve ben huzuru sen de buluyorum şu an saat çok geç olduğu için seni uyandırmak istemedim ama senin beni düşündüğünü biliiyorum. Son olarak sana şunu söylemek istiyorum sevgilim. Zaman ne gösterir bizim sonumuz ne olur bilmiyorum ama ben seni bekliyor olacağım... söz verdiğim yerde fotoğraflarımızın arkasına bak sevgilim... seni seviyorum Kim Taehyung sonsuza kadar da seveceğim...'
                                                                                     
Jeon Jungkook      12 Haziran 2014
 

[taehyung ve jimin gerçekten iyi değil...]

DEAR MY FRIEND | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin