İntikam 2

22 8 0
                                    

Biri gitti kaldı 3. Evet dediğim gibi bu gece intikam gecem. Üvey annem layık olduğu cehennemine gitti. Şimdi sıra piç okul müdüründe. Neden piç diyorum çünkü kendisi okuldaki kız öğrencileri ve kadın öğretmenleri taciz ediyor. Hayır hayır bana taciz etmedi. Ben ettiğine şahit oldum. Ama tuhaf olan onları bastığımda kızın tacizden şikayetçi olmadığıydı. Sanki s*kilmeyi bekliyormuş. Müdür onları bastığım için beni göz hapsine aldı. Her an izliyor. Eğer birine söyleyecek olsam biterdi. Ayrıca sadece müdürde değil okuldaki tüm erkek hocalar piç. Mesela görsel hocası. Kendisi tam bir piç. Portre çizimi yaptırırken kız öğrencileri kullanıyor ve mini giymelerini söylüyor. Ayrıca sınıftaki tüm resim çizen kişiler erkek. Modeller poz vereceği zaman şöyle dur böyle dur diyeceğine kendi gidip kızların oralarına buralarına dokunuyor. Hayır böyle birdeyde yaşamadım. Ama zilin çalmasıyla resim sınıfından ağlayarak çıkan çok kız gördüm. Veya matematik öğretmeni. Kendisi hiçbir öğrencisini bilerek iyi not vermez ve ceza olarak onunla 1 saat yalnız kalıp sözde neden ders çalışmadığını konuşur. Ama sözde. Kendisi sadece kız öğrencilere değil erkek öğrencilerde taciz ediyor. O öyle bir sapık işte. Bu sefer hayır bana böyle bir şey yapmadı demeyeceğim. Çünkü yaptı. Beni sayamayacağım kadar çok kez taciz etti. Okul müdürü bunu biliyor ama ondan da ne hayır gelebilir ki. Aslında birçok insan bu yüzden kötü. Aslında en cani katiller bu dünyada en çok canı yakılan kişiler. O kadar çok canları yandı ki alıştılar ve onlarda can yakmaya başladılar. Tepki- Etki kuralı. Ama bizi hiç kimse anlamadı. Hiç kimse bize neden böyle biri oldun diye sormadı. Sadece yargıladı. Aslında çok fazla kötü insan olma eğilimi gösteren var. Özelikle kadınlar. Erkekler s*ker , döver ama daima haklıdır. Kadınlar karşı gelir daima suçludur. Ama sabreder. İşte ben sabredemeyenlerdenim. Sabır noktası hassas olanlardanım ve elde patlayanlarından. Kadınları hafife almayın. En cani katiller erkeklerden çok kadınlardır. Uzun süren bir ruh alemi dalışından sonra piç müdürün evinin önündeyiz. Bu sefer eğlenceye Ryan'ın da dahil ediyorum. Kapını önüne geldiğimizde Ryan sessizce kapının kilidini açtı ve içeri girdik. Arka odalardan ağlama sesleri geliyor. Anlaşılan yalnız değil. Yavaşça sesin geldiği odaya doğru yürümeye başladım. Kapı tamamen açıktı. Başımı uzatarak içeri baktım. İçerde en fazla 15 yaşında bir kız ve üstünde çıplak müdür. Ryan' a işe dahil etmekten vazgeçtim çünkü içerde çıplak bir kız var. Ryan'a " kemerini ver ve gidip televizyonu aç" dedim. Dediğimi yaptı. Belinden kemerini çıkardı ve yanımdan ayrılıp televizyonu açmaya gitti. Müdüre fark ettirmeden kapının diğer tarafına geçtim. 1-2 dakika sonra içerde yüksek sesle televizyonun sesi geldi. İçeri tekrar bakınca müdürün kızın üzerinden homurdanarak kalktığını gördüm. Elindeki kemeri iyice kavradım ve kapıdan çıkmasını bekledim. Kapıdan çıktığında daha ne olduğunu anlamadan kemeri boynuna doladım ve sıktım. Debelenmeye ve bırakmam için elleriyle terse doğru vurmaya çalışıyordu. Bana sırtı dönük olduğu için bacağının arka kısmına tekme atıp diz üstü yere düşürdüm. Kemeri iyice sıktım ve nefes alamayıp geberene kadar bırakmadım. Geberince hemen odaya döndüm ve kızla ilgilendim. Üstünü giymesini ve burda olanların bizi içeren kısmını unutmasını istedim. Ardından evden çıkıp uzaklaştık.
•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•
Dördü gitti kaldı sıfır . Artık bu gecenin asıl eğlence kısmında sıra. Güz l bir araba almak mesela

HAYAT OKULU : KATİLLİK MESLEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin