Gdy Dziwka800 weszła do domu zobaczyła, że Jej pokój jest w totalnej rozsypce. Mimo wachań Jola postanowiła zgłosić to na policję oraz zawiadomiła szefa agencji.
Po kilku minutach policja przyjechała i porozmawiała z Jolą i Kleopatrą(Dziwka900). Mimo starań dziewczyny nie doszły do porozumienia! Jolanta nie wycofała zgłoszenia i Dziwka900 będzie miała problemy. Kleopatra błagała ją aby wycofała zarzuty ale Dziwka800 to zimna suka! Policja zabrała Kleopatrę na przesłuchanie a Jola napisała do Bogdana czy może do niego przyjechać.
W międzyczasie Bogdan300 rucha się z inną kobietą!!! Kobieta miała pseudonim Marta30. Była okropnie brzydka ale dla Bogdana to nie ma znaczenia. Gdy zobaczył, że Jola dzwoni automatycznie wyjebał Marte30 z łóżka. Marta30 była wkurwiona!! Była zła na Bogdana300 bo chciała więcej.... Bogdan wyprosił ją z mieszkania i powiedział Dziwce800 aby przyjechała.
Jola szybko ogarnęła swoją twarz i wsiadła w Ubera. Była już w drodze ale zapomniała wziąć pieniędzy aby kupić alkohol. Czuła się źle, bo jednak bycie dziwką zobowiązuje! Dojechała już do mieszkania Bogdana.
Bogdan szybko posprzątał po swojej Marcie30. Gdy Jola weszła do mieszkania od razu poczuła, że coś tu nie tak! Bogdan wyglądał inaczej niż zwykle! Był w rozdartej koszuli i miał nieułożone włosy. Dziwka800 jednak nie pytała się jednak o szczegóły, bo to nie jest Jej sprawa. Jola zaczęła rozmawiać o wcześniejszej sytuacji z Kleopatrą. Bogdan udawał, że go to interesuje jednak prawda była zupełnie inna.
Skończyło się jak zawsze czyli na stosunku..Jola wyjawiła później uczucia Bogdanowi a ten....
specjalna dedykacja : gej zabol