ODRZUCENIE-ZAKOŃCZENIE

45 1 4
                                    

Bogdan300 wyśmiał Jole za wyznanie mu uczuć, stwierdził,że zrobiła dla pieniędzy. Dziwka800 była roztrzęsiona i uciekła....

Gdy wracała do domu zatrzymała ją przypadkowa kobieta. Jola była w takim szoku,że nie powiedziała ani jednego słowa tajemniczej kobiecie. Nie mogła uwierzyć,że Bogdan ją wyśmieje...

Wróciła do pokoju. Poprosiła swoją przyjaciółke Florynde231 aby jej pomogła pozbierać się po tym dramacie..

Okazuje się,że Florynda była również kiedyś kobietą Bogdana!!!! Jola spodziewała się wszystkiego ale nie tej wiadomości.. Była w jeszcze większym szoku..

W nocy nie mogła spać bo myślała o relacjach z jej wymarzonym.. W głowie miała wiele myśli,nawet tych samobójczych!! Poszła do pokoju Floryndy aby jej pomogła się pozbierać. Florynda zaproponowała jej zemstę na byłym sponsorze! Jola nie wiedziała czy się zgodzić jednakże zgodziła się. Postanowiły,że przerobią wygląd Jolanty na zupełnie nową osobę...

Jola ubrała się w zwykłe ubrania, założyła długą,czarną perukę a w torebce miała czarny strój królika!! Bogdan gdy ją zobaczył zapowietrzył się...

Jolanta poszła do łazienki pod pretekstem zmiany stroju natomiast zadzwoniła do Floryndy aby przyjechała!! Gra wstępna Joli polegała na kuszeniu ciałem! Florynda była w drodze z nożem i pistoletem...

Nagle Bogdan złapał ją za głowę i zdjął jej przypadkowo perukę!! Od razu poznał Dziwkę800 i kazał się jej wynosić!!!! Nagle do mieszkania wparowała Florynda i zastrzeliła Bogdana!!!! Obie uciekły do innego kraju i zmieniły toższamość

KONIEC

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 13, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

LOSY DZIWKI800Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz