NOWY POCZĄTEK

273 19 4
                                    

Sobotni wieczór,godzina 20, do drzwi Bogdana
puka czarująca kobieta. Kobieta nazywała się Jolanta,miała 23 lata oraz miała czerwone długie włosy. Przedstawiła się jako Dziwka800. Gdy zobaczyła Bogdana od razu poczuła,że On może sponsorować jej życie. Dziwka800 udawała,że Bogdan,który nosił pseudonim Bogdan300 jej się podoba. Prawda była jednak inna. Dziwka800 chciała go wykorzystać aby zostać bogatą oraz słynną dziwką. Bogdan300 zaprosił ją do środka i akcja się zaczęła

Bogdan300 zaprosił ją do salonu i chciał aby tam się sexili. Dla Dziwki800 to jednak żenujące miejsce,chciała iść się sexić w wannie. Bogdan300 zgodził się. Jego wanna była ogromna. Dziwka800 była wniebowzięta. Ruchali się 5 minut ale dla Bogdana300 było to wystarczające. Dziwka800 chciała otrzymać wynagrodzenie w postaci 800 złotych natomiast Bogdan300 dał jej aż 2,300 złotych. Dziwka800 była w szoku. Powróciła do swojej agencji chwaląc się tym Dziwce900. Dziwka900 wpadła w nieobliczalny szał. Była wkurwiona do tego stopnia,że jej włosy zmieniły kolor z zielonego na czerwony!

Dziwka900 była kiedyś w świetnej przyjaźni z Dziwką800. Natomiast wszystko się zmieniło gdy Dziwka800 była bardziej popularna niż ona. Dziwka900 specjalnie upodobniała się do Dziwki800 aby uzyskać popularność natomiast jej się to nie udało!

Dzień później Jolanta otrzymała wiadomość od Bogdana.Była szczęśliwa,ponieważ mogła zyskać kolejne pieniądze za sex. Mimo iż Bogdan300 był odrażający, Dziwka800 chciała więcej pieniędzy.

Godzina 15, Jolanta szykowała się do spotkania z Bogdanem300 natomiast Dziwka900 chciała pokrzyżować jej plany. Jolanta ją przechytrzyła oraz spotkała się z bogatym sponsorem zwanym Bogdanem300.

O godzine 17, Dziwka800 wyszła z domu w celu podróży do domu Bogdana300. Ten jednak ją zaskoczył i zaprosił ją nad jezioro...

Rozdział 2- 13.06.2020

LOSY DZIWKI800Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz