Jolanta wsiadła do samochodu Bogdana z przerażoną miną. Nie wiedziała do końca czy Bogdan300 mówi prawdę. Przez całą przejażdżkę Dziwka800 była cicho. Dopiero na końcu zaczęli rozmawiać. Jolanta dowiedziała się,że Bogdan choruje! Zaciekawiła ją ta informacja, ponieważ Jej plan miałby większe szanse na powodzenie.
Gdy dojeżdżali nad jezioro, Bogdan300 usłyszał dziwne dźwięki w krzakach. Postanowił wyjść i sprawdzić co się dzieje. Okazuję się,że jest to niespodzianka dla Dziwki800! W krzakach była Grażyna680. Grażyna680 to słynna polska piosenkarka, która bardzo rzadko występuję na prywatnych koncertach. Dziwka800 była w potężnym szoku! Miała ochotę zaruchać Bogdana300 za darmo ale pomyślała: "Nie ma nic za darmo!". Wyściskała go ale stwierdziła, że woli Grażyne680. Bardzo przyjemnie im się rozmawiało natomiast Bogdan300 powiedział ,że źle się czuje i stwierdził iż pójdzie do samochodu. Jolanta się zaniepokoiła, bo pomyślała, że choroba zacznie się mocniej udzielać a ona nie została jeszcze zapisana w szczególnym miejscu dla Bogdana czyli na bardzo ekskluzywnej porcelanie. Okazuje się, że Bogdan przyszykował drugą niespodziankę dla Jolanty. Przyniósł jej róże oraz posiłek, aby razem mogli go zjeść.
W międzyczasie Dziwka900 była wkurwiona! Miała ochotę rozjebać cały swój pokój! Nie mogła znieść tego, że jej była przyjaciółka ma powodzenie a ona sama nie. Miała plan aby zniszczyć wieczór Bogdana300 i Dziwki800
Dziwka800 była zadowolona z posiłku. Sama też poczuła coś do Bogdana! Poczuła coś więcej niż sponsorujący ją Pan. Chciała mu powiedzieć o swoich uczuciach ale po prostu bała się,że Bogdan300 nie bedzię chciał czegoś więcej. W międzyczasie Grażyna680 pożegnała się z nimi i odjechała
W tym samym czasie Dziwka900 zmierzała w kierunku Bogdana i Jolanty. Dowiedziała się o tym gdzie są ze SnapMapy, ponieważ Dziwka800 zapomniała wyłaczyć pokazywania się na mapie!
Dobiegał koniec spotkania Bogdana300 i Dziwki800, aż tu nagle oboje usłyszeli szelesty! Okazało się, że to Dziwka900 przyszła z kijem bejsbolowym aby zagrozić obojgu. Dziewczyna nie zdawała sobie sprawy, że jest nagrywana przez kamerę z latarni! Szybko się jednak zorientowała i przestała. Uciekła! Znikła jak cień mgły! Jolanta i Bogdan śmiali się z tego i zarazem byli przerażeni! Dziwka800 stwierdziła,że zawiadomi szefa agencji o wybrykach Dziwki900!
Całe spotkanie zakończyło się w domu Bogdana300 po solidnym sexie! Oboje byli wniebowzięci! O godzinie 1 w nocy Jola wróciła do swojego domu i zobaczyła....
następny rozdział - wkrótce
specjalna dedykacja : @plastikowapizda @beatlesdomi