Savaş 1.Bölüm

1.9K 77 17
                                    

Beklenmeyen bi olayla beraber bi savaş başlamıştı. İnsanlar ve vampirler arasında bir savaş. İnsanlar bu savaşta güçsüz olan kısımdı ve onlar da bunun farkındaydı.

Vampirlerin lideri Jungkook tu, onları eskiden beri öldürmeye çalışan insanlardan intikam almak istiyordu ama olucaklardan habersizdi.

Savaşın ilk günü bissürü vampir ve insan zarar görmüştü ama Jungkook istediğinin azını almıştı savaşta daha güçlülerdi ve daha az kayıp vermişlerdi.

Jungkook adamlarına dönüp "Yarın hiç kayıp vermememiz gerekiyor bu savaşı çok üstün şekilde bitirmeliyiz" demişti ve çok ciddiydi. Adamları ondan gerçekten korkuyordu ve direk Jungkook'un dediğini onayladılar, ellerinden gelenin en iyisini yapmaları gerektiğini biliyorlardı ve yapıcaklardı.

Ve savaşın 2. günü başlamıştı savaşa Jungkook katılmıyordu ilerde katılcaktı ama henüz zamanı değildi. Bu arada Jungkook'un dediğini tamamen uygulamıştı adamları gerçekten bu sefer hiç kayıp vermemişlerdi. Ama insanların durumu kötüye gidiyordu onların her acı dolu çığlığı Jungkook'u rahatlatıyordu.

"Savaş günlerdir sürüyor insanlar artık çok zayıf düştü görünüşe bakılırsa bu saatten sonra sadece bu iş için görevlendirilmiş insanlarla savaşmıcaz, artık bütün insanlığın işini bitirme vakti geldi". Jungkook'un bu kararlı konuşması adamlarını geriyordu artık onlarda zorlanmaya ve yorulmaya başlamışlardı.

Aradan aylar geçti ve Jungkook'un savaş alanına inme vakti gelmişti, artık o da savaşta adamlarıyla yer alıcaktı. Savaşa katıldığı ilk gün hiç acımadan bir sürü insanın canına kıydı. Hiç birinden hoşlanmıyordu.

Günlerce aldığı canlar ona yetmemişti o kimseden hoşlanmazdı özelliklede insanlardan. Onların acı çekerek can vermesi ve bunun kendi elinden olması onu çok mutlu ediyordu.

Jungkook adamlarına "Bu savaşı biz kazanıcaz ve onlardan geriye kalanları kölemiz yapıcaz" demişti ve bu adamlarınında çok hoşuna gitmişti.

Savaş durulmaya başlamıştı savaşa katılmak isteyen insanlar yoktu, sayıları çok azalmıştı bu yüzden Jungkook adamlarına şu emri vermişti "İnsanları köle olarak almaya başlıyoruz ve bize karşı gelenleri burda eziyet ederek öldürücez". Jungkook'un bu emri karşısında adamları " Siz nasıl isterseniz efendim" demekle yetinmişlerdi. Ona karşı gelemezler diye ki zaten bunu istemiyorlardı.

Vampirler insanları yavaş yavaş getirilip köle yapmaya başlamışlardı. Her gün alınan köleler Jungkook'un huzuruna çıkarılırdı ve Jungkook onlara "Bizimle uğraşmamanız gerektiğini bilmeliydiniz" cümlesini onlara alaycı şekilde gülerek söylerdi. Bu onu mutlu ederdi aynı zamanda insanların canını yakardı.

Artık şatoda vampirler değil insanlar çalıştırılıyordu, vampirler ise keyiflerine bakıyorlardı. İnsanların içinden isyan etmek isteyenler oldu bu durum Jungkook'un sinirini bozmuştu. Bir daha böyle bir şey olmaması için isyan eden insanları diğerlerinin önünde yakarak öldürdüler. Bu yapılanlar ardından uzun bi süre kimse isyan çıkarmaya cesaret edememişti.

İnsanların Jungkook'a olan korkusu Jungkook'un onların daha fazla üstüne gitmesine sebep oluyordu. Bazen canı sıkıldığında hata yapmamış olsa bile bazı köleleri öldürüyordu, bu şekilde eğleniyordu.

Burda çok yeniyim, beğenmenizi umuyorum. Bir daha ki bölümde ne olucak acaba?? Daha heyecanlı devam edicem bu başlangıç olduğu için sıradan bi bölümdü

SAVAŞ "Taekook"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin