İblisler Jungkook için önemi çok büyük olan şeyleri araştırıyorlardı ve sonunda bir şey buşmuşlardı. Kim Taehyung.
Onu yakalayıp kaçırcaklardı ve Jungkook onlara kendisi teslim olucaktı, onlar da Jungkook'a istediklerini yapıcaklardı. Planları buydu.
Bu sırada Jungkook ve Taehyung birbirlerine sarılarak uyuyorlardı. O an hiç bir şey onların huzurunu kaçıramazdı.
Taehyung, Jungkook onun yanındayken kendisini tamamen güvende hissediyordu.
İnsanlarda çok mutlulardı vampirlerle hiç bir sıkıntıları yoktu ama yeni sorunları olucaktı. İblisler hiç kimseyi affetmicekti. Jungkook'u ele geçirselerde Taehyung'u bırakmıcaklardı ve onu da öldürceklerdi.
Jungkook sevdiği bir şeyin zarar görmesi düşüncesi içinde çok korkak oluyordu. İblislerde bunu kullanıcaktı.
Planları için zamanı kararlaştırmaya başlamışlardı. Taehyung'u Jungkook yanında değilken kaçırmaları gerekiyordu. Hatta Jungkook'un şatoda olması bile onlar için tehditti. Bu yüzden ilk önce onu şatodan çıkartmaları gerekiyordu.
Uzun bir süre düşündüler, adamlardan biri bir fikir buldu sonunda.
"Sizin onunla barışmak istediğinizi ilan eden ve onu diğer krallığa çağıran bir mektup yollayalım efendim. Böylece şatosundan çıkıcak ve bizde Taehyung'u alıcaz."
Bu fikri bütün iblisler beğenmişti. Jungkook orda değilken Taehyung'u kaçırmak çok kolay olucaktı.
Taehyung genelde Jungkook olmadığı zamanlarda herkesten uzakta şatonun dışında bir yerlerde dolaşıyordu. Jungkook olmadığı zaman içerisi çok sıkıcıydı.
İblisler Jungkook'a yollayacakları mektubu hazırladılar ve ona yolladılar. Çok mutlulardı. Amaçlarına sonunda ulaşıcaklardı ve kazanacaklardı.
Mektup adamların eline ulaşmıştı. Direk Jungkook'a götürdüler. Jungkook dikkatle mektubu açtı ve okumaya başladı. Taehyung Jungkook'a ve mektuba meraklı gözlerle bakıyordu.
"Ne yazıyor? Kimden gelmiş?"
"İblislerden. Barış istiyorlar ama ilk önce benimle görüşmek istiyorlar. Uzun zamandır ortalıklarda yoklardı, birden ortaya çıkmaları tuhaf."
"Gidicek misin peki?"
"İblislerle barış işimize yarar. Onlarla buluşmam gerekiyor."
Taehyung art arda sorular sormaya devam ediyordu.
"Peki ne zaman gitçeksin?"
"Yarın gitmem gerekiyor."
Taehyung, Jungkook'un göremeyeceği şekilde gülümsedi.
"Ne yani, hemen gidiyor musun? Peki ne kadar kalırsın?"
Jungkook Taehyung'a yaklaştı.
"Uzun sürmez merak etme."
Gece saat geç olmuştu yatmaları gerekiyordu. Tekrar sarılarak uyumuşlardı, belki bu sarılarak uyudukları son geceydi.
Taehyung'a ne olucak sizce??🤔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVAŞ "Taekook"
VampiriVampirleri ve insanlar arasında yaşanan bir savaş döneminde Taekook'un ilişkisi nasıl olucak ve nasıl başlıcak?