Yeni köleler gelmeye devam ediyordu Jungkook köleler arttıkça daha çok eğlenebiliyordu. Tekrar yeni gelen köleler onun huzuruna çıkartılmıştı ve yine her zamanki sözünü söylemişti "Bizimle uğraşmamanız gerektiğini bilmeliydiniz".
Jungkook teker teker bütün yeni kölelerin yüzüne baktı biri dikkatini çekmişti, savaşta yakalanmış birine göre hala dağılmamıştı. Jungkook o köleye yaklaşıyordu. Bu dikkatleri üstüne çeken kişi kimdi? Tabi ki Kim Taehyung.
Taehyung, Jungkook ona yaklaştıkça kaşlarını çatıyordu. Jungkook ona " Benden korkuyor musun?" diye sordu ve Taehyung "Senden korkmama imkan yok" diye karşılık vermişti. Jungkook bunu çok komik bulmuştu ve alaycı şekilde gülmeye başlamıştı. En çok bu çocukla uğraşıcağı kesinleşmişti.
***
Aradan 1 ay geçti ve bu zamana kadar Jungkook Taehyung ile çok uğraşmıştı işleri genelde ona yüklüyordu ve dediğini reddederse de onu ölümle tehdit ediyordu. Taehyung bu duruma boyun eğmişti artık çünkü Jungkook onu çok yormuştu buna rağmen hala ondan çekinmiyordu. Bu Jungkook'un çok dikkatini çekiyordu biraz rahatsızdı bu durumdan ama hoşuna da gidiyordu.
Taehyung Jungkook'tan nefret ediyordu bütün ailesinin ölümüne sebep olmuştu Jungkook, ve bu yüzden her gece ona verilen odanın bir köşesine geçip ağlıyordu.
Jungkook bir gece kölelerin odalarının olduğu koridordan geçiyordu ve Taehyung'un kaldığı odanın önünde bir anda durdu, içerden acı dolu ağlama sesleri geliyordu. Bu normalde onu mutlu ederdi ama bir şekilde kalbinde acı hissetmişti. Kendisini durdurmaya çalışıyordu ama odaya girmek istiyordu.
Jungkook odaya girdi ve Taehyung bunu ilk başta fark etmedi. Jungkook Taehyung'un yanına doğru yürüdü. Taehyung onun geldiğini gölgesini görünce anlamıştı ve bi anda ayağa kalktı ve "Odamda ne yapıyorsun" dedi. Sinirli görünüyordu. Jungkook ona yaklaşmaya başlayınca Taehyung onu da diğerlerine yaptığı gibi ölüme götürücek sanmıştı, bu yüzden gerilmişti ama Jungkook kendinden bile beklemediği bir şey yaptı.
Bir anda Taehyung'un ensesinden tutup başını omzuna yasladı. Bu Taehyung'u çok şaşırtmıştı hareket edemiyordu. Jungkook onun kulağına eğilip "Daha yapıcak çok şeyin var bu daha hiç bir şey" dedi.
Taehyung Jungkook'un bu sözüne karşı yine sessizdi sanki felç olmuştu. Kalbi hızlı atıyordu ama nedenini o da bilmiyordu. Jungkook ondan uzaklaşınca ayakta durmak için gücünü ondan alan Taehyung bir anda yere yıkılmıştı. Jungkook o zaman fark etmişti, Taehyung'un ayağında bi sorun vardı ayakta duramıyordu ve canı yanıyordu.
"Ayağına ne oldu" derken endişeli görünüyordu Jungkook. Bunu Taehyung da fark etmişti ve sinirlenmişti. "Senin yüzünden oldu bana yaptırdıkların yüzünden" diyerek karşılık vermişti. Jungkook normalde böyle bir karşılık alınca çok sinirlenirdi ama bu sefer üzülmüştü nedenini o da çözemiyordu.
"Ayağının iyileşmeye ihtiyacı var" diyerek Taehyung'u kucağına alarak doktora götürmüştü. Taehyung nedenini anlayamıyordu, Jungkook neden diğerlerine karşı farklı ona karşı farklı davranıyordu? İlk geldiğinden beri bütün işi ona yıkmıştı ama şimdi yaralandı diye endişelendi ve onu doktora götürmüştü.
Doktor Taehyung'un ayağının kırıldığını ve dinlenmezse durumunun daha kötüye gideceğini söylemişti. Jungkook ona "İzinlisin" dediğinde Taehyung çok şaşırtmıştı. "Neden?" diye sordu, sesi titriyordu. Jungkook "Neden sesin titredi?" diye sordu. Taehyung "Normalde kimseye izin vermezsin sakatlanan insanları da öldürdün peki ben neden izinliyim?" diye karşılık verdi. Jungkook " İçimden geldi?" dedi. Taehyung'un daha çok kafası karışmıştı.
Jungkook'un Taehyung'a olan ilgisi başladı peki bi sonraki bölümde ne kadar ileri gidebilir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVAŞ "Taekook"
VampireVampirleri ve insanlar arasında yaşanan bir savaş döneminde Taekook'un ilişkisi nasıl olucak ve nasıl başlıcak?