Savaş 16.Bölüm<final>

452 31 3
                                    

Jungkook'un tedavi süreci başlamıştı, her şey iyi gidiyordu. Taehyung ve Jungkook yine sabah yürüşüne çıkmıştı.

"Taehyung bir dakika."

Taehyung arkasına döndü.

"Ne oldu Jungkook? İyi misin?"

"Göğsüm ağrıyor."

Jungkook'un canı çok yanıyordu, bu duruşundan ve sesinden belliydi.

"Hemen doktora gidelim. Hadi koluma gir."

Taehyung Jungkook'u doktorun yanına götürmüştü ve doktorun ne söyleyeceğini merakla bekliyordu. Odada büyük bir sessizlik vardı.

Doktor bir süre sonra sessizliği bozdu.

"Bu iyi. Yaran git gide iyileşiyor. İltihap ise tamamen geçmiş denicek kadar az."

Jungkook Taehyung'un yüzüne baktı ve yüzünde sıcak bir gülümseme belirdi.

"Jungkook bak her şey iyiye gidiyor."

"Evet Taehyung, her şey daha iyi olucak. Sen olmasaydın şu anda ölmüş bile olabilirdim."

"Ama ölmedin. Sonsuza kadar beraber olucaz."

Doktor onların konuşmalarını gülümseyerek dinliyordu ve onların yüz ifadelerini izliyordu. İkisinin birbirine ne kadar aşık olduğu her hallerinden belliydi.

Aradan uzun zaman geçti dünyada büyük bir barış yaşandı.

İblislerin soyu nerdeyse tükenmek üzereydi ama bir şekilde kurtuldular ve yeni kralları vampirler ve insanlarla barış kurdu. Artık kimse düşman değildi.

***

Aradan yıllar geçti. Taehyung ve Jungkook'un aşkı git gide kuvvetlendi. Dünya üzerindeki barış büyüdü.

İnsanlar, vampirler ve iblisler aynı yerde yaşamaya başladı.

En ufak bile bir sorun yaşamıyorlardı artık, düşünmeleri gereken hiç bir sorun kalmamıştı.

Taehyung'un hastalığı ilerlemeyi kesmiş hatta iyileşmişti. Ve söz verdikleri gibi sonuna kadar değil sonsuza kadar beraber ve aşk dolu yaşadılar.

Daha uzun yazmıştım ama saçmalamışım bu yünden burda bitirdim😅. Multu son🌈❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAVAŞ &quot;Taekook&quot;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin