Bugün yeni okuluma başlayacaktım Allah bilir ilk günüm nasıl geçecekti? Diğer okulumdan nasıl ayrıldığımı sorarsanız orada, en son benim annem ve babam olmadığı için dalga geçenlere dalmıştım.
Evet şimdi soruyorsunuz annen baban nerede? Ne oldu? Maalesef ben çok küçükken bir trafik kazası geçirmişlerdi daha 5 yaşındaydım. İlk başlarda bana dayımgil baktılar ama yengem sagolsun beni istemedi o yüzden beni yurda verdiler ve hala yurtta kalıyorum 17 yaşındayım ve lise 3 e gidiyorum adım Selin. Genelde sarı çiyan derler bana en çok ta yakın arkadaşlarım Berk ve Sibel.
Bunlar varya adamı çıldırtırlar onlarda benim gibi yurtta kalıyor ve bizim 1 senemiz kaldı. Berk siyah saçlı kahverengi gözüyle cok yakışıklı sibelde esmer tenli ve çok cimcime bir kız.
- hadi selin geç kalıyorsuuuuuuun!
-tamam Hayriye teyzeeeee!
Tanıştırayım bizim yurtta calışan Hayriye teyzemiz, bize hep annelik yapar.
Bende o sıra hazırlandım ve çantamı sırtıma aldığım zaman Sibel geldi ve öpücük verdi
-insallah güzel bir yerdir okulun. Dedi
-ben gidersem güzel olur Sibel
-hehehheheh
Gene ben ukalalık yapmıştım ve yürümeye başladım. Okula yaklaştığım sırada bir lüks araba yaklaştı içinden bir çocuk indi.ben ona bakarken önümdeki direge carptım ve herkez bana bakıp gülmeye başladı o da dahil....
Ben sinirlendim ve bagırmaya başladım:
Ne bakıyorsunuz yaaaa.
O: UFAKLIK BANA BAKACAGINA ÖNÜNE BAKSAYDIM OLMAYACAKTI BUNLAR AHAAHA
- ufaklık mı? Sensin o (evet klişe olmuş olabilir aklıma bu geldi)
-yenisin galiba çünki bizim okulda böyle sakarlar yokta ksksksks
-evet yeniyim hıh
-bu arada adım COŞKUN
-beni hiç alakadar etmez
-öyle diyosan
Okula girdim ve oradaki müdüre sordum sınıfımı, sınıfımın 11-F olduğunu örgendim ve sınıfımı buldum o sırada sınıfta o sabahki çocuğun olduğunu gördüm ve bana bakıp sırıttı. Lanet olsunki aynı sınıftayız.
COŞKUN: bakıyorumda sınıfa bir sakar gelmiş
DİĞERLERİ: hahahahha
- bakıyorumda burada bir tek ben ufaklık değilmişim. dedim
Herkes gülmeye başladı o sırada boş olan bir yere geçtim.
ders çok sıkıcı geçmişti zaten yanımda oturan kızda hiç konuşmuyordu adı galiba Seval di. tenefüse çıktım tam o sırada telefonuma mesaj geldi baktım ama tanımadığım bir numaradandı.
mesajda ' ARKANA BAK ' yazıyordu arkamı döndüm ve
AÇIKLAMA
HEHEHHE NE KADAR KÖTÜ BİR İNSANIM YAAA EN HEYECANLI YERDE BIRAKTIM NEYSE YENİ BÖLÜM HEMEN GELİYOR CANLAR YORUM YAPMAYI VE BEGENMEYİ UNUTMAYIN!!!!!!!!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZ
Actionbir kız anesi ve babası olmadan hayatın zorluklarıyla savaşıyor sonradan nasıl sürprizler olacak okuyun ve görün