⇨3⇦

1.5K 76 25
                                    

.
.

"Heyy yavaş iç! "

Mew kolunu tutup elindeki bardağı alan Firste sinirle dönmüştü.

"Rahat bıraksan beni sonuçta içmek için toplandık. "

"Sanmıyorum,hem niye moralin bozuk, konuşmak ister misin? "

Mew içinde taşıdığı, biriktirdiği her şeyi o an dökme isteğine zorlukla sahip çıkarken bir kaç metre ötesinde kolarını sevgilisine dolamış Gulfu fark etmesiyle vazgeçmişti.

"Hayır. Sadece stresliyim yeni dizi yaklaşıyor. Role nasıl gireceğimi düşünüyorum ayrıca diğer başrol hakkında da hiçbir şey bilmiyorum. "Demesiyle First bir an duraksamıştı.


"Gerçekten merak ediyor musun?diye gülümseyerek Mew'e biraz daha yaklaştığında Mew, sadece başını sallayarak içki bardağını kafasına dikmişti.


"O zaman sana söyleyeceğim, hatta buradaki herkese."Diyerek onu kendisiyle çekiştirip herkesin onları görebileceği  yükseklikteki merdiven basamağına çıkmıştı.


"Hey hey herkes buraya baksın. Şimdi söyleyeceklerim buradan çıkmasın çünkü yapım ekibi bunu önümüzdeki haftalarda açıklayacak ama ben sizleri yakın gördüğüm için söyleyeceğim. "Diyen Firste Mew anlamaz gözlerle bakarken herkes sessizleşmişti.



"P'Mewin yeni bir diziyle döneceğini biliyoruz hepimiz ve partnerini oda dahil kimse bilmiyor. Şimdi size o efsane olacak dizideki partneri  açıklıyorum "diyerek kaşları çatılı adamın dudaklarına yapıştığında Mew onu durdurmaya fırsat bulamamıştı.

Etraf bir kaç saniyelik sessizlikten sonra alkış sesleriyle hareketlendiğinde Mew onu kendinden uzaklaştırmıştı.

"Ne biçim bir açıklama bu! "Diye sarhoşluğundan arındığında First gülerek ellerini omuzuna koymuştu.

"Hadi ama çok etkileyici oldu. Ayrıca partneriz artık ve şimdiden dizinin  global fanları olduğunu biliyoruz. Bu demek oluyor ki her zaman yakın olup takılmalıyız. "Derken Mew onlara yaklaşan Gulfu gördüğünde aralarına biraz daha mesafe koymuştu.

"Tebrik ederim. "Diyerek Gulf hafifçe gülümsediğinde First Mew'in elini tutarak tebriğini kabul etmişti.

"Bu demek oluyor ki artık ikinizin sosyal medya flörtleşmeleri yerine ikimizin  zamanı geldi. "Diye First gülerek tuhaf havayı dağıtmayı düşünürken Gulf zorlukla gülümsemişti.

Sadece "Haklısın. " demiş ve sevgilisin yanına geri dönmüştü.

"First  benim adıma böyle şeyler söyleyecek konumda değilsin,sözlerine dikkat et. "

"Ama gerçek bu. Sizin diziniz biteli yıllar oldu ve şimdi bu senin yeniden yükselmen için bir şans. İkimizin ilişkisini geliştirmeliyiz. "

"Her neyse, bunu sonra konuşuruz. "Diyerek Mew Firstten uzaklaştığında Mild dalgın Gulf'u dürtmüştü.

"Neyin var? "

"Bir şey yok. Sadece sanırım artık partner olmadığımızı fark ettim. "Diyerek ilerdeki yeni çifte bakarken Mild omuzu sıkıştırıp konuşmuştu.

"Onun için hep farklı olacaksın  emin ol. Dipteyken onu tekrar hayata döndürdün. Bunu unutmayacaktır. "

"Herkes değişir ama umarım o değişmez. "

💫💫

💫💫

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Friendzone ||MEWGULF||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin