Gulf restorandan çıkıp nasıl yürüğünden habersiz sağa sola çarparak eve gelirken telefonunun artık göz aydın edilemeyecek kadar fazla çalmasıyla açmıştı.
"Ne var? "
"Neden bağırıyorsun? Neyin var Gulf? "
"Pearl hiç havamda değilim bir süre bulaşma bana. "
"Neyin var? Farkında mısın o partiden beri konuşmalarımız iki cümleyi geçmiyor. "
"Farkında değilim. Hatta ne yapalım biliyor musun, bu ilişkinin bir yere varacağı yok. Beni sürekli boğmana artık katlanamıyorum. Ara verelim. "
"Saçmalıyorsun. "
"Hayır ciddiyim. "
Gulf telefonu kapatıp yürümeye devam ederken Mew'in sesi beyninin her köşesinde yankılanıyordu.
Senin oyuncağın değilim.
Arkanı toplamaktan bıktım.
Artık dost olabileceğimizi bile sanmıyorum."
"Neden söylediği her kelime canımı yakıyor gibi hissediyorum? "Diye duraksayıp yere çöktünde hayattaki tüm amacı, hevesi her şeyi elinden alınmış gibi boş hissediyordu.
Yol kenarında ne kadar öyle oturup düşündüğünü bilmeden omuzuna dokunan el ile irkilip önündeki adama bakmıştı.
"Ne yapıyorsun? Neden telefonlarını açmıyorsun velet? "Mild endişeli ifadesini bir kenara bırakıp elini uzattığında Gulf zorlukla yerden kalkmıştı.
"İyi misin? "
"Hayır. Yıkılmış hissediyorum Phi. Neden böyle olduk ki, ben onu kızdırmak istememiştim. Sadece ..."Gulfun kırık çıkan sesine karşılık Mild az önce eve bıraktığı diğer arkadaşının hali gözlerinin önüne geldi.
"Oda üzgün ama Gulf bu aralar onu çok zorladın. Her yönden. Bunu durdurman gerekiyor. "
"Ondan uzak durmak istemiyorum Mild. Ben bu dünyaya onunla ayak bastım. Her adımımda arkamda durup, bana gülümseyerek destek verdi. Yeri geldi beni ileri gitmem için cesaretlendirdi. Ama şimdi onun darbesiyle yıkılmış gibi hissediyorum. Onsuz ne yapacağım? Onsuz kalmak istemiyorum."
"İkinizde kalın kafalısınız. Derdiniz ne bende anlamıyorum. O sana olan aşkından ölürken, sen sırtını dayadığın dağın yıkıldı diye sızlanıyorsun.
Gerçekten anl.. ""Ne... Ne aşkı? Kim aşkından ölüyor? "Gulf apartmanına gelip kapıyı açacakken Mild'in sözleriyle anahtar ellerinden kaymıştı.
"Ne aşkı, ben öyle bir şey demedim. "
"Dedin, kulaklarımın iyi duyduğuna eminim. P'Mew bana mı aşık? "
Gulf Mild'in söylediklerinden düzgün bir cümleyi oluşturacak kelimeleri toplasa da Mew'in ona aşık oluşuna inanmıyordu.
"İyi madem ağzımdan kaçırdım, evet aşık. Sen salak bir insan olarak bunu görmezden gelip sana itiraf edeceği gün gidip tanımadığın bir kızla sevgili oldun. O da bu yüzden her seferinde kendi geri çekip uzak durmaya çalıştı ama son zamanlarda onunla bu kadar uğraşman onu delirtti. Sınırlarını aştın."Mild bu zamana kadar içinde biriktirdiği her şeyi söylerken Mew'in bunu duyduğunda onu bir kaşık suda boğacağını biliyordu ama yinede bundan pişmanlık duymayacaktı.
"Şimdi bunu bildiğine göre ondan uzakta kalmaya çalış. Bırak aklını toplasın ve işine odaklansın. Belki First ona iyi gelir. "Diyerek yere düşen anahtarı alıp eve girdiğinde Gulf merdiven basamağına çöküp başına elleri arasına almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friendzone ||MEWGULF||
Short Story"Kim olduğumu bilmiyorum ama sen burada benimle olduğun sürece iyi olduğumu biliyorum. " Mew sadece bunu ona söylemek istemişti ama karşılık alamayacağını bildiği için hep sessizdi.