Mild masanın diğer tarafına geçip Mew'i kolundan tutup kulağına eğildiğinde Mew kendini geri çekmek istesede sessiz kalmıştı.
"Delirdin mi, Gulf buraya aranızdaki sorunu düzeltmek için geldiğimizi söylemişken sen neden onunla geldin? Olay çıksın mı istiyorsun?"
"Bende yalnız gelmeyi planlıyordum ama gelebilir miyim diye sorunca hayır diyemedim. "Diye dişleri arasında mırıldanırken Mild onaylamaz bakışlarla yerine geçmişti. Gulf ise elindeki çatalı her geçen saniye daha da sıkıyordu.
"Phi, özel konuşacağımızı sanıyordum. "Diye Firstte burada yeri olmadığını ima ederken Mew yanındaki çocuğun sıkılı ellerini gevşetmek için tutmuştu.
"Merak etme,kalmak gibi bir planım yok, yemekten sonra gideceğim. "Diye First Mew'in ellerine bakarken konuştuğunda Gulf Firstün baktığı yere bakıp sinsice gülümseyerek tüm bedenini Mew'e çevirip ellerini avuçlarının içine almıştı.
"Phi, beni affedebilecek misin? "Diye dudaklarını sarkıtıp kedi gibi göğsüne sırnaşmaya başladığında Mew bu ani yakınlaşmaya karşı yaşam belirtisi olarak sadece yutmuştu.
Gulf her geçen saniye dahada yaklaşıp şirinlik yaparken Mild, arkadaşının akıl sağlığı için Gulf'u kendine çekip omuzuna sert bir tane geçirmişti.
"Ne yapıyorsun be? "Diye acıyan omuzunu sıvazlarken Mew First'ün sesiyle kafasını ona çevirsede hala göğsüne sürtünen saçların verdiği tuhaf hissi düşünüyordu.Ve bundan nedensizce hoşlanmamıştı. Sahte olan hiçbir şeyden hoşlanmadığı gibi, sahte olan Gulftan da hoşlanmıyordu.
"P' başka bir işim olduğunu hatırladım. Yarın görüşürüz. "Diyerek First Mew'in cavaplamasını beklemeden ayaklandığında Gulf zaferle yerine kurulmuş yemeğini iştahla yemeye başlamıştı.
"Gulf delirdin mi? "
Mild konuşurken Gulf omuz silkerek ciddiyetle Mew'e dönmüştü.
"Konuşabilir miyiz artık! Phi?" diye yanındaki dalgın adama döndüğünde az önce kazandığı zaferindeki mutluluk kursağında kalmış gibiydi.
"Sahte sevgilin gitti diye üzüldün mü? "
"Ne saçmalıyorsun yine Gulf? Hem neden böyle bir yerde yılışık ve sahte davranıyorsun? "
"Yılışık mı? Hıh! Phi senden özür dilemeye çalışıyorum ve yaptığın hatadan dönmeni sağlamak istiyor olmam yılışıklık mı? "
"Bir hata yapmadım. Neden bu kadar büyütüyorsun, altı üstü benimle ilgilenmeyi isteyen biri. Benimde böyle bir ilgiye ihtiyacım var. Her gün başkalarıyla ilgilenmekten yoruldum. Her gün senin arkanı toplamaktanda yoruldum Gulf. Elinden oyuncağı alınmış çocuklar gibi şımarıklık yapıp, beni yok sayıyorsun.Ben senin oyuncağın değilim. Bana verdiğin değerin böyle bir şey olması kalbimi kırıyor. Dengesiz tavırların beni delirtiyor. Sana nasıl davranmam gerektiğini bile çözemiyorum artık. Bu dostluk beni her geçen gün daha da yıpratıyor. Bana artık dostun olmak bile istemediğimi düşündürtüyorsun."
"Mew, tamam, sakin ol! "Mild şaşkınlıkla patlan adamı susturmaya çalışırken Gulf sadece şokla ona bakakalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friendzone ||MEWGULF||
Short Story"Kim olduğumu bilmiyorum ama sen burada benimle olduğun sürece iyi olduğumu biliyorum. " Mew sadece bunu ona söylemek istemişti ama karşılık alamayacağını bildiği için hep sessizdi.