Mewsuppasit
Gulfkanawut, first_fh ve binlerce kişi beğendi.
Mewsuppasit açken bir bebekten farkın yok @gulfkanawut
453212 yorumun tümünü gör
.
.
."Gulf sence konuşmanın vakti gelmedi mi? "
Mew iştahla yemeğini yiyen çocuğun artık ne konuşacağına gelmek istediği için sabırsız davranıyordu ki bu hiç Mew'i tanımlayan özellikler arasında değildi.
"Phi, yemekten sonra seni denize götüreceğim. Gece arabayı denize karşı park edince çok güzel göründüğünü söylüyorlar. Orada konuşalım şimdi senin geleceğini duyan hayranlarımızın dev led ekrandaki videoyu izlemeye gidelim olur mu "diyerek ağzını silip hızla ayaklandığında Mew şuan karşısındaki adamın hızına yetişmek için çok yaşlı olduğunu hissediyordu.
.
.
.Gulfkanawut
Mewsuppasit mild_suttinut ve binlerce kişi beğendi.
Gulfkanawut bugüne kadar bize verdiğiniz değer ve hep arkamızda durduğunuz için teşekkür ederiz.Mew ile sizle tanıştım ve bundan sonra size en iyisini vermeye devam edeceğiz.İkimizin de ömür boyu birlikte kalmamız için bugün elimden geleni yapacağım. Daha fazla ayrıntı yok. 🤐🤫😂
"Mew arabayı sürmesine bile izin vermeyen sevdiği adama bakarken deniz şuan en son görmek istediği şeydi.
"İnelim mi? "
Gulfun seslenmesiyle yüzünün her zerresini aklına kazımaya çalışan adam hayal dünyasından çıkıp başını olumsuzca sallamıştı.
"Yorgunum Gulf, uçaktan indiğimden beri beni ordan oraya sürüklüyorsun. Üç gün boyunca kalacağımı zaten söyledim. Bol vaktimiz var." dedikten sonra Gulf koltuktan Mewin üzerine doğru biraz kayıp yüzü tamamen ona dönük adamla aradaki mesafeyi en aza indirerek gülümsemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friendzone ||MEWGULF||
Short Story"Kim olduğumu bilmiyorum ama sen burada benimle olduğun sürece iyi olduğumu biliyorum. " Mew sadece bunu ona söylemek istemişti ama karşılık alamayacağını bildiği için hep sessizdi.