Capitolul 5 - "Fluturasul"
*Perspectiva lui Ian*
In urma cu 2 ani - Londra
Era momentul sa discutam.Stiu ca Jade e ingrijorata dar nu puteam sa ii spun nimic.
-De ce nu ii raspunzi?
-Chiar ai vrea sa stie unde sunt si cu cine?
Rasul sau batjocoritor imi lipise pe frunte un biletel pe care scrie "FRAIER"."Mdaa!Nu s-a schimbat deloc.Atata doar ca era mult mai inalt si bine facut,in rest tot acelas bad boy arogant ramane"
-Bun!Cred ca ar fi timpul sa discutam chestii serioase,K..
Dar nu apucasem sa termin fraza cand il vad pronindu-si palmele zgomotos pe birou.Ma priveste incruntat si rece parca varand sa ma stranga de gat.
-Sa nu mai indraznesti vreo data sa imi spui pe nume.Sunt "Stapanul" pentru tine,ai inteles!
Cuvintele lui erau dure si apasate.Ar fi trebuit sa fi prost cu diploma sa nu iti dai seama in ce ipostaza ma aflam.Eram inghetat pe scaun nefiind in stare de nimic.Nu era cu mult mai inalt decat mine dar tot reprzenta un pericol,avand o influienta atat de mare.
-Am inteles. Eram ca si un copil caruia parintii ii tineau o morala aspra.
-Bun!Se pare ca ne-am inteles.Acum!De cate ori te-ai atins de ea?
Eram socat. Cum adica m-am atins de ea? Doar nu se referea la ...
-Daca te .. isi drese glasul dandu-mi de inteles ca m-am exprimat gresit...Daca va refertiti in felul acela,nu am atins-o niciodata.
Isi intoare privirea spre mine uimit.Nu ii venea sa creada ceea ce aude.
-Nu zau!?Dar cum de ati fost asa de cuminti,totusi sunteti impreuna de cat 4-5 ani.
Cum vine asta "cum de ati fost asa de cuminti?" chiar vrea sa stie.Nu o sa ii spun.Dar stiam ca daca nu o sa o fac o sa ma vad sarutand usa in doua clipe.
-Suntem impreuna de cinci ani.Nu am facut-o pentru ca Jade nu se simte pregatita.
Il vad cum zambeste strengareste il coltul gurii.Staim ca este o persoana perversa dar nici chiar asa.
-Oo,se pare ca Jade a mea , e o fata cuminte.Dar, ce spun aici ,ea defapt il asteapta pe "Zeu".
"Ceeee?Tipul e obsedat.Acuma se crede si zeu. Vai de mine tot acelasi nesuferit ai ramas"
-Okay!Asculta aici,daca nu te-ai atins de ea pana acuma sa iti iasa din cap ca o vei face de acum incolo.Indiferent ca vrea ea sau vrei tu .Dupa ce va fi a mea voi stii sigur daca mai e sau nu si daca nu ,ei bine...
Isi indrepta mainile sugestiv spre pistolul ce se afla pe biroul lui.
-Un glont din acest pistol va face cunostinta cu fruntea ta.
Inghit in sec gandindu-ma ca as putea fi ciuruit de el sau de gorilele lui.
Dupa ce am mai discutat cateva treburi acesta imi intinde o lista cu reguli.Reguli pe care va trebui sa le respect atat eu cat si sa o conving pe Jade sa le respecte.Dupa ce treminasem dicutia sunt condus afar de Ray care imi chemase un taxi.Inainte de a urca in taxi imi verific telefonul. Aveam trei apeluri pierdute de la Jade si un mesaj.
CITEȘTI
Infernul lui Jade
Acción"Toata viata mi-am dorit un singur lucru. Sa plec in Londra" Dupa ce terminasem de scris biletelul il impachetasem si ii dadusem foc. -Ce ai scris acolo? Imi intorc privirea spre acei doi ochi negrii pe care ii iubesc cel mai mult.Ian statea si ma p...